متوقف کردن رشد علمی کشور؛ هدف دشمنان از برپایی فتنه
کد خبر: 4024988
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴

متوقف کردن رشد علمی کشور؛ هدف دشمنان از برپایی فتنه

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: هدف اصلی دشمن از براندازی‌ها صرفاً سقوط نظام نیست، بلکه متوقف کردن رشد علمی کشور و تضعیف نظام در سطوح مختلف از اهداف دشمن است.

حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی‌فقیه َدر استان همدانبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی‌فقیه در استان همدان امروز ۱۰ دی‌ماه، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه همدان، ضمن دعوت همگان به تقوی الهی اظهار کرد: حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه در مورد منشأ‌ فتنه فرمودند که فتنه‌گران کسانی هستند که وقتی می‌خواهند فتنه را در جامعه اسلامی اجرا کنند تابع هوا‌های نفسانی می‌شوند و عواملی همچون ضعف باور‌های دینی، ورود بی‌خردانه در مسائل اجتماعی و بدعت‌گذاری‌ها به عنوان منشأ‌های فتنه در جامعه اسلامی مطرح شده است. 

وی با اشاره به فتنه سال ۸۸ بیان کرد: دشمن در طول ۴۰ سال گذشته همیشه به دنبال این بوده که در جامعه فتنه ایجاد کند، اما هنوز مردم را نشناخته و نمی‌داند که این کشور سردار سلیمانی‌ها و شهید همدانی‌ها دارد. 

شعبانی اظهار کرد: هدف اصلی دشمن از براندازی‌ها صرفاً سقوط نظام نیست، بلکه متوقف کردن رشد علمی کشور و تضعیف نظام در سطوح مختلف از اهداف دشمن است. 

وی با بیان اینکه باید اثرات اقتصادی فتنه سال ۸۸ بر کشور بازخوانی شود، گفت: در سال ۸۸ بدعتی گذاشته شد و نظام را متهم به تقلب کردند و تا به امروز یک سند مبنی بر تقلب هم وجود نداشته است و افرادی که خود را ایرانی و دوستدار مردم می‌دانستند در نامه‌ای به دشمن خواستار تحریم ایران شدند که اثرات اقتصادی آن تحریم‌ها هنوز هم پابرجا است. 

امام جمعه همدان عنوان کرد: دشمنان در دی‌ماه سال ۸۸ واقعیت خود را نشان دادند و به اهل‌بیت (ع) توهین کردند و این نشان داد که براندازانی که دنبال ساقط کردن نظام هستند دنبال آن هستند که اسلام را زمین بزنند. 

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی برای این است که پرچم تشیع در عالم برافراشته شود، امروز هم دشمن به دنبال مبارزه با اسلام است و مسئله فقط حکومت و جمهوری اسلامی نیست، اولین کاری که می‌کنند تعطیل کردن هیئت‌های عزاداری و مبارزه با نام اهل بیت (ع) است. 

شعبانی ادامه داد: دشمنان یک اشتباه محاسباتی بزرگی داشتند و آن این بود که ملت ایران هیچ‌گاه از امام حسین (ع) دست برنمی‌دارند. 

وی در ادامه با تأکید بر اینکه در انتخاب اساتید دانشگاهی باید دقت بیشتری شود، گفت: اینکه یک استاد در ملأعام فساد‌های اخلاقی خود را بیان کند قابل قبول نیست و نباید اجازه دهیم بعضی امنیت اخلاقی جامعه را به خطر بیندازند. 

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی محبوب جریان جبهه مقاومت  و عامل اصلی نفوذ اندیشه‌های اسلامی در منطقه بود و دغدغه مبارزه با مستکبرین را داشت. 

وی بیان کرد: یکی از ویژگی‌های بارز ملت بزرگ ایران این است که هیچ‌گاه در برابر ظلم کوتاه نمی‌آید و شهید سلیمانی در این راستا همواره حضور دائمی در میدان مبارزه با ظالمان و مستکبرین داشت. 

شعبانی تصریح کرد: تشییع پیکر باشکوه سردار سلیمانی نشان‌دهنده زنده بودن آرمان‌های انقلاب اسلامی و حمایت مرم از جریان مقاومت بود و ملت ایران هیچ‌وقت داغ این شهید را فراموش نمی‌کنند و امیدواریم که با تقویت جریان مقاومت انتقام خون این شهید گرفته شود. 

وی در پایان با اشاره به رزمایش اخیر سپاه گفت: رزمایش سپاه رجزخوانی‌ها پوچ جریانات اسرائیلی را خاموش کرد و این نشان می‌دهد که اقتدار جمهوری اسلامی بازدارنده است.

 

انتهای پیام
captcha