امداد هوشمند؛ طرحی نوین در خدمت‌رسانی به مددجویان کمیته امداد
کد خبر: 4024850
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵

امداد هوشمند؛ طرحی نوین در خدمت‌رسانی به مددجویان کمیته امداد

طرح امداد هوشمند و کارآمد با هدف چابک‌سازی فرایند ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد، همزمان با سراسر کشور، در استان اصفهان نیز اجرا می‌شود.

سامانه امداد هوشمند کمیته امداد امام خمینی(ره)

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان اصفهان، کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، از پیاده‌سازی سامانه امداد هوشمند و کارآمد، همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان خبر داد و اظهار کرد: با هدف چابک‌سازی فرآیند ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف با استقرار سامانه جامع امداد هوشمند، همه امکانات برای ساماندهی و انتقال اطلاعات به سیستم جدید به‌کار گرفته شده است.

وی با بیان اینکه بررسی، به‌روزرسانی و صحت‌سنجی اطلاعات فردی مددجویان، بخشی از مزایای این سامانه است، ادامه داد: جمع‌آوری این اطلاعات، ابتدا براساس خوداظهاری مددجویان و پس از آن برای تصویب، با استفاده از اطلاعات سایر دستگاه‌ها از جمله تأمین اجتماعی، بهزیستی، ثبت احوال و دیگر سازمان‌های مرتبط انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان استفاده بهینه از منابع مالی و درآمدی برای ارائه خدمات مطلوب را از جمله برنامه‌های اجرای امداد هوشمند دانست و افزود: برای پیاده‌سازی و ثبت اطلاعات کسب شده و تحقق این هدف، تقریباً همه امدادگران در حرکتی جهادی، بسیج شده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه پس از تکمیل اطلاعات، تمامی خدمات این نهاد در بستر سامانه امداد هوشمند و کارآمد (تحت وب) ارائه خواهد شد، گفت: در این سامانه، متقاضیان نیازمند می‌توانند برای دریافت خدمات مختلف، با ثبت کد ملی، کد پستی و شماره همراه سرپرست خانوار در سامانه به آدرس soha.emdad.ir اقدام کنند، همچنین گزینه‌ای نیز برای کمک نیکوکاران پیش‌بینی شده است تا خیران بتوانند کمک‌هایشان را طبق نیات خود به کمیته امداد پرداخت کنند.  

انتهای پیام
captcha