یازدهمین جشنواره سراسری «یادمان ولایت» در جیرفت برگزار می‌شود
کد خبر: 4022455
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶

یازدهمین جشنواره سراسری «یادمان ولایت» در جیرفت برگزار می‌شود

مدیر مؤسسه فرهنگی یادمان ولایت بیان کرد: یازدهمین جشنواره سراسری یادمان ولایت به‌مناسبت گرامیداشت سالروز تبعید رهبر معظم انقلاب به جیرفت، چهارم دی‌ماه در شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

یازدهمین جشنواره سراسری یادمان ولایت

به گزارش ایکنا از کرمان، حمدالله فاریابی مدیرمؤسسه فرهنگی و هنری «یادمان ولایت» امروز سه‌شنبه 30 آذرماه با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر انجام کار فرهنگی در ابعاد مختلف در جنوب کرمان، گفت: رهبر معظم انقلاب در سفر به جنوب کرمان و سخنرانی در جمع آحاد مردم دغدغه‌های فرهنگی را متذکر شدند که این مهم باید  همواره نصب‌العین باشد.

وی برگزاری یازدهمین جشنواره سراسری یادمان ولایت را در راستای دغدغه‌های فرهنگی عنوان کرد و افزود: تبعید رهبر معظم انقلاب در دوران ستمشاهی به جیرفت پیام خاصی دارد که باید با انجام کار فرهنگی برای نسل جوان تبیین شود.

فاریابی از حضور معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به‌عنوان سخنران ویژه در این آیین خبر داد و اظهار کرد: یازدهمین جشنواره سراسری یادمان ولایت چهارم دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا در محل سالن اجتماعات ابرار در شهر جیرفت برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه جشنواره یادمان ولایت با همکاری دفتر امام جمعه جیرفت، سپاه ناحیه مقاومت، شهرداری و مؤسسه یادمان ولایت برگزار می‌شود، گفت: جشنواره یادمان ولایت همراه با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری است و از عموم مردم برای شرکت در این مراسم به عمل می‌آید.

انتهای پیام
captcha