ارزش نظام اسلامی به پشتیبانی مردم است
کد خبر: 4022380
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴

ارزش نظام اسلامی به پشتیبانی مردم است

امام جمعه موقت کازرون با یادآوری بیانات امام علی(ع) خطاب به مالک اشتر گفت: ارزش نظام اسلامی به پشتیبانی مردم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جواد عزمی، امام جمعه موقت شهر کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جواد عزمی، امام جمعه موقت شهر کازرون امروز، 29 آذرماه در رزمایش «پیامبر اعظم 17» بسیجیان این شهرستان گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سطح بالایی در جهان قرار دارد.

وی افزود: دشمنان با ظرفیت منافقین داخلی و دشمنان خارجی از دور و نزدیک اقسام توطئه‌ها را علیه نظام جمهوری اسلامی به اجرا می‌گذارند ولی به پشتیبانی نظام که مردم هستند، این را به گور خواهند برد.

امام جمعه موقت شهرستان کازرون با بیان اینکه بسیجیان پای مردم  و نظام هستند، گفت: ارزش نظام اسلامی به پشتیبانی مردم است چرا که از توصیه‌های امام علی(ع) به مالک اشتر نخاعی است که اگر یک نظام پشتیبان مردمی داشته باشد، هیچ خطری آن نظان را تهدید نخواهد کرد.

عزمی همچنین گفت: نیروهای مسلح در هشت سال جنگ تحمیلی حماسه‌ها آفریدند ولی جایگاه و نقش مردمی بسیج جایگاه ویژه‌ای در نبرد حق علیه باطل است.

وی با بیان اینکه منطق ما در مقابل با کفر یا پیروزی و غلبه بر دشمن و یا شهادت در راه خدا است، گفت: تلاش کنیم استعدادهای خدادادی که در کشور و نظام مقدسمان وجود دارد را به فعلیت برسانیم و به عنوان یک الگو به جهان معرفی شویم.

امام جمعه موقت شهرستان کازرون اظهار کرد: باید همانند حضرت زهرای اطهر(س) پشت سر ولایت باشیم و کشور را به جایگاهی در خور شأن برسانیم تا دشمنان به اهدافشان دست نیابند.

انتهای پیام
captcha