آغاز چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در فارس
کد خبر: 4020617
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵

آغاز چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در فارس

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس به برنامه‌های هفته قرآن، عترت و نماز در مدارس فارس اشاره کرد و گفت: مرحله آموزشگاهی چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در سطح مدارس استان اجرا می‌شود.

قرآنفرهاد اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از آغاز هفته قرآن، عترت و نماز در مدارس این استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: این هفته از ۲۰ آذر آغاز و تا ۲۶ آذر ادامه خواهد داشت که در آن برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس، برنامه‌های هفته قرآن، عترت و نماز در مدارس فارس را برشمرد و گفت: در این هفته، مرحله آموزشگاهی چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در سطح مدارس استان فارس اجرا می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در مقطع ابتدایی با عناوین قرائت تحقیق، حفظ عمومی ،حفظ ویژه و احکام در دو مرحله آموزشگاه و منطقه و در مقطع متوسطه در بخش مسابقات پژوهشی شامل احکام، نهج‌البلاغه، تفسیر، انشای نماز و صحیفه سجادیه و در بخش مسابقات آوایی شامل قرائت، حفظ، مداحی و اذان(ویژه پسران) در چهار مرحله آموزشگاه، منطقه، استان و کشور برگزار خواهد شد.

اسماعیلی همچنین به دیگر برنامه‌های این هفته اشاره کرد و گفت: کرسی‌های تلاوت، سه‌شنبه‌های مهدوی، گفتمان دینی در رابطه با مهدویت و پاسخ به شبهات، برپایی نمایشگاه‌های قرآن، عترت و نماز در سطح مدارس و ادارات، تجلیل از نخبگان و رتبه‌های برتر قرآنی مدارس استان فارس، برپایی جشن‌های تکلیف و محافل قرآنی از جمله برنامه‌های هفته قرآن، عترت و نماز در مدارس فارس هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس در پایان به شرح روزشمار هفته قرآن، عترت و نماز در سال تحصیلی ۱۴۰۰ پرداخت و گفت: شنبه ۲۰ آذر گام دوم انقلاب، چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز، یکشنبه ۲۱ آذر مدیریت جهادی، امید به آینده، دوشنبه ۲۲ آذر قرارگاه مجازی، رسانه انقلابی، سه‌شنبه ۲۳ آذر الگوی تمدن ایران اسلامی، مشارکت خانواده ایرانی، چهارشنبه ۲۴ آذر عفت فاطمی، جامعه مهدوی، پنجشنبه ۲۵ آذر سردار دلها، الگوی نوجوان ایرانی، جمعه۲۶  آذر، پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد روزشمار هفته قرآن، عترت و نماز در سال تحصیلی ۱۴۰۰ است.

انتهای پیام
captcha