جزئیات عملیات بزرگ انصار الله علیه اهداف نظامی در عمق خاک سعودی
کد خبر: 4019130
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲

جزئیات عملیات بزرگ انصار الله علیه اهداف نظامی در عمق خاک سعودی

نیروهای مسلح یمن جزئیات عملیات گسترده شب گذشته خود علیه اهداف نظامی در چند منطقه عربستان سعودی از جمله مقر وزارت دفاع و فرودگاه ملک خالد در ریاض را اعلام کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روسیا الیوم، نیروهای مسلح یمن  جزئیات عملیات گسترده شب گذشته خود در عمق خاک عربستان سعودی را فاش کرد.

یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای مسلح در یک عملیات نظامی منحصر به فرد در بامداد هفتم دسامبر(امروز سه‌شنبه) چند هدف نظامی متعلق به دشمن سعودی را در ریاض، جده، طائف، جیزان، نجران و عسیر را هدف گرفتند که این عملیات با موشک‌های بالستیک و 25 فروند پهپاد انجام شد.

در این بیانیه آمده است: مقر وزرات دفاع عربستان سعودی، فرودگاه ملک خالد و اهداف نظامی دیگری در ریاض شب گذشته هدف حمله شش فروند پهپاد مدل صماد 3 و چند موشک ذوالفقار قرار گرفت.

بر این اساس، شش فروند پهپاد مدل صماد 2 و صماد 3 پایگاه هوایی ملک فهد در طائف و شرکت آرامکو در جده را بمباران کرد.

در مناطق ابها، جیزان و عسیر پهپادهای مدل صماد 1 و صماد 2 مواضع نظامی آنجا را هدف گرفتند.

هشت فروند پهپاد قاصف 2K و تعداد زیادی موشک‌های بالستیک مواضع حساس و مهم در مناطق ابها، جیزان و نجران را هدف گرفتند.

سرتیپ سریع در این بیانیه اعلام کرد: نیروهای مسلح یمن به همه شهروندان و افراد مقیم در  مناطق مورد هدف در عربستان سعودی هشدار می‌دهد که از مناطق و مواضع نظامی دور شوند، زیرا این مواضع اهداف مشروع نیروهای ما هستند.

در این بیانیه آمده است: نیروهای مسلح یمن حمله را با حمله جواب می‌دهند و در راستای دفاع مشروع از مردم و وطن عملیات‌های نظامی بیشتری را انجام خواهند داد.

انتهای پیام
captcha