آماده‌سازی شهر کرمان در آستانه سالگرد شهادت سردار دل‌ها
کد خبر: 4018644
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴

آماده‌سازی شهر کرمان در آستانه سالگرد شهادت سردار دل‌ها

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرمان گفت: تمام سازمان‌ها و معاونت‌های زیر مجموعه خدمات شهری شهرداری کرمان، در حال آماده‌سازی شهر برای برگزاری مراسم دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی هستند.

محمود ایرانمنش سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، محمود ایرانمنش، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرمان امروز 14 آذرماه در نشست با معاونان خدمات شهری شهرداری‌های مناطق پنج‌گانه و مدیران سازمان‌های زیرمجموعه خدمات شهری، با بیان اینکه ایجاد راهکار مؤثر در خدمات ارائه‌ شده در شهر نیازمند همکاری و مشورت است، همکاری و مشاوره کارشناسان و مسئولان خدمات شهری در مناطق پنج‌گانه شهر کرمان را خواستار شد.

ایرانمنش، بر لزوم همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمان با شهرداری‌های مناطق پنج‌گانه در خصوص سالگرد شهادت سردار دل‌ها، تأکید و بیان کرد: همکاری شبانه‌روزی مناطق و سازمان‌ها در جهت برگزاری بهتر مراسم سالگرد شهادت سردار دل‌ها، بسیار مفید و ثمربخش خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، خاطرنشان کرد: کیفیت اقدامات لازم برای استقبال از نوروز و سال جدید، مستلزم حضور سازمان‌ها، حوزه خدمات شهری و شهرداری‌های مناطق است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرمان بر رفع نواقص موجود ازجمله روشنایی معابر نیز تأکید کرد و افزود: حل مشکلات ورودی شهر کرمان با همکاری مناطق شهرداری و سازمان‌ها نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

ایرانمنش بهسازی پارک‌های شهر کرمان با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و مناطق پنج‌گانه شهر کرمان و بهسازی سرویس‌های بهداشتی، معابر و پارک‌ها جهت برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار دل‌ها را به‌عنوان اولویت‌های ویژه در دستور کار دانست.

وی افزود: به دستور شهردار شهر کرمان، آماده‌‌سازی پردیسان قائم(عج) جهت برگزاری مراسم شهادت سالگرد سردار دل‌ها، نه‌تنها اولویت اول است؛ بلکه باید به‌صورت ویژه به آن پرداخته شود. ضرورت دارد در ایام سالگرد شهادت سردار دل‌ها، تمام دست‌فروش‌ها و بلال‌فروش‌های واقع در خیابان منتهی به آتش‌نشانی پردیسان قائم(عج)، جمع‌آوری شوند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرمان افزود: همکاری و هماهنگی لازم با سازمان آتش‌نشانی جهت در نظر گرفتن ایستگاه سیار نیز ضروری است.

در این نشست، یدالله علیزاده، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمان، همکاری مناطق پنج‌گانه در بهسازی ورودی‌های شهر، ساماندهی و بهسازی سرویس‌های بهداشتی تا قبل از مراسم سالگرد شهادت سردار دل‌ها و استقبال از نوروز را خواستار شد.

انتهای پیام
captcha