اجرای رزمایش «همدلی» مزین به نام شهدای اخیر پلیس کرمان
کد خبر: 4017743
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶

اجرای رزمایش «همدلی» مزین به نام شهدای اخیر پلیس کرمان

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمان از اجرای هفتمین مرحله از رزمایش همدلی مؤمنانه کارکنان انتظامی مزین به نام شهدای اخیر پلیس کرمان خبر داد.

رزمایش همدلی مزین به نام شهدای اخیر پلیس کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام موسی نورس، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمان بیان کرد: به تأسی از فرامین مقام معظم رهبری در حوزه اجرای رزمایشات کمک‌های مؤمنانه طی مراحل قبل در مجموع 16 هزار بسته کمک معیشتی فراهم و طی سال گذشته و اوایل امسال بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود:  این کمک‌ها عموماً به دست افراد نیازمند مناطق محروم شهرستان و استان کرمان رسید و در این مرحله نیز به مناسبت گرامیداشت یاد و نام شهدای انتظامی به‌ویژه شهدای اخیر دشت سمسور، شهیدان «سردار توسنگ، ستوان دوم شیرخانی و سرباز فداکار خدادادی» بیش از 350 بسته کمک معیشتی فراهم شد که تعداد بسیاری از این کمک‌ها را همکاران انتظامی به‌صورت خودجوش تهیه کردند تا در اختیار محرومان و افراد آسیب دیده از معضل کرونا قرار گیرند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به استمرار این طرح‌ها بنا به همت و هم‌افزائی خوبی که در کارکنان انتظامی وجود دارد گفت: این نهضت حسنه ادامه پیدا خواهد کرد و دعای خیر اقشار مختلف مردمی را بزرگترین اجر و صواب برای خود می‌دانیم.

انتهای پیام
captcha