نشست کمیته توزیع اعتبار متمرکز کمک به نهادهای دینی و فرهنگی برگزار شد
کد خبر: 4015274
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
در کرمان؛

نشست کمیته توزیع اعتبار متمرکز کمک به نهادهای دینی و فرهنگی برگزار شد

نخستین نشست کمیته توزیع اعتبار متمرکز کمک به نهاد‌های دینی و فرهنگی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان امروز یکم آذرماه در محل اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان برگزار شد.

حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، نخستین نشست کمیته توزیع اعتبار متمرکز کمک به نهادهای دینی و فرهنگی تحت عنوان «کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی»  با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و اعضای کمیته امروز یکم آذرماه در محل اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد.

حسین اسحاقی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این نشست گفت: در اجرای بند یک ردیف 5 جدول 17 قانون بودجه 1400 و به منظور توزیع متوازن اعتبارات متمرکز کمک به نهاد‌های دینی و فرهنگی این نشست برگزار و مقرر شد از ظرفیت مؤسسات فرهنگی و هنری و قرآنی استفاده شود تا تمامی مؤسسات دارای شرایط نسبت به ارائه طرح اقدام کنند.

وی اظهار کرد: همچنین پس از دریافت طرح‌های پیشنهادی کمیته بررسی طرح‌ها با حضور اعضا برگزار می‌شود تا نسبت به بررسی و تشخیص انتخاب طرح‌های مهم و دارای اولویت به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی جنوب کرمان اقدام کنند.

اسحاقی گفت: مؤسسات متقاضی می‌توانند طرح‌های پیشنهادی خود را تا 20 آذر ماه امسال به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تحویل دهند.

انتهای پیام
captcha