توزیع ۲۷ هزار بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی
کد خبر: 4014089
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹

توزیع ۲۷ هزار بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: امسال بیش از ۲۷ هزار بسته معیشتی شامل اقلام غذایی بین نیازمندان مددجوی این استان توزیع شده است.

سعید فریور مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربیسعید فریور، مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش کمک مؤمنانه با هدف حمایت از نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا این اداره‌کل نیز اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان کرد.

وی افزود: در این راستا امسال بیش از ۲۷ هزار بسته معیشتی شامل اقلام غذایی از جمله برنج، ماکارونی، چای، روغن، سویا، رب گوجه‌فرنگی و ... در بین نیازمندان مددجوی این استان توزیع شده است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی ادامه داد: ارزش ریالی این بسته‌های معیشتی در مجموع برابر با ۱۲۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است و تا پایان سال نیز در چندین نوبت دیگر توزیع این بسته‌ها ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: در راستای کمک به خانواده‌های تحت پوشش و مددجویان آسیب‌دیده از شرایط کرونایی بهزیستی استان، امسال همچنین ۱۱ میلیارد ریال نیز کمک بلاعوض به ازای هر خانوار ساکن در مرکز استان ۶۰ میلیون ریال، سایر شهرستان‌ها ۴۸ میلیون ریال و روستا و حاشیه شهرها ۲۴ میلیون ریال پرداخت شده است.

فریور در پایان تصریح کرد: در پویش همدلی مهر امسال نیز ۱۰ میلیارد ریال کمک جمع‌آوری شد که چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال آن به صورت نقدی و پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال آن به صورت غیرنقدی و کالا بوده است.

انتهای پیام
captcha