اهدای ۱۶ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان مددجوی مهاباد
کد خبر: 4013384
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷

اهدای ۱۶ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان مددجوی مهاباد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) مهاباد گفت: ۱۶ دستگاه تبلت به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال با مشارکت خیران به دانش‌آموزان نیازمندان این شهرستان اهدا شد.

اهدای تبلتاحمد نوذری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) مهاباد، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: ۱۶ دستگاه تبلت به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال با مشارکت خیران به دانش‌آموزان نیازمندان این شهرستان اهدا شد.

وی با بیان اینکه بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز مهابادی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند، افزود: ۵۰ دانش‌آموز بی‌بضاعت، متقاضی دریافت دستگاه‌های ارتباطی برای استفاده در سامانه‌های درسی هستند که با بررسی و شرایط متقاضیان نسبت به تامین آن اقدام خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) مهاباد ادامه داد: در تامین هر دستگاه تبلت مبلغ ۱۵ میلیون ریال توسط خیران تامین و مابقی نیز با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) خریداری و تحویل دانش‌آموزان واجد شرایط شده است.

وی در پایان اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) مهاباد همچنان کمک‌های مردم را در زمینه تأمین تبلت جمع‌آوری می‌کند تا به باقی‌مانده دانش‌آموزان نیازمند تبلت و گوشی هوشمند اهدا کند.

 

انتهای پیام
captcha