کتاب زندگینامه شهید مدافع حرم در یزد رونمایی می‌شود
کد خبر: 4013354
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

کتاب زندگینامه شهید مدافع حرم در یزد رونمایی می‌شود

مسئول روابط‌عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت: به‌ مناسبت گرامیداشت بیست و نهمین دوره هفته کتاب، از کتاب زندگینامه شهید مدافع حرم در یزد رونمایی می‌شود.

روح‌الله محی‌الدینی، مسئول روابط‌عمومی کتابخانه‌های عمومی یزدروح‌الله محی‌الدینی، مسئول روابط‌عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از اجرای بیش از 560 برنامه فرهنگی و کتاب‌محور به مناسبت گرامیداشت بیست و نهمین دوره هفته کتاب در استان خبر داد و اظهار کرد:  برنامه‌های  هفته کتاب با دیدار مدیرکل و مسئولان کتابخانه‌های عمومی استان از جانباز مدافع حرم و فعال حوزه کتاب، حسام سالکی آغاز شد.

وی ادامه داد: رونمایی از کتاب و کارگاه تصویرسازی کتاب کودک در مهریز، نشست خبری مدیرکل، افتتاح سالن چند منظوره نگین کتابخانه فرخی و تجلیل از نیکوکار یزدی، جلسه تفسیر قرآن با حضور آیت‌الله ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد، جشنواره کتاب و کودک در میبد از دیگر برنامه‌هایی است که تاکنون اجرا شده است.

محی‌الدینی افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب از برترین‌های ملی در محل کتابخانه مرکزی یزد و با حضور جمعی از مسئولان تجلیل به عمل خواهد آمد.

مسئول روابط‌عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد، رونمایی از کتاب زندگی‌نامه شهید مدافع حرم «روح‌الله مهرابی» را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: این برنامه در روز چهارشنبه، 26 آبان ماه از ساعت 10 صبح در سالن نگین کتابخانه فرخی یزد برگزار خواهد شد.

وی مراسم تجلیل از برترین‌های استانی به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب، افتتاح بخش کودک کتابخانه دکتر جوادی، افتتاح ساختمان جدید کتابخانه روستایی منتظران مهدی(عج) در روستای مبارکه بافق و افتتاح کتابخانه سیار روستای احمدآباد جلگه در شهرستان بهاباد را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

انتهای پیام
captcha