پویش کتابخانه مهربانی؛ فرصتی برای همدلی
کد خبر: 4010529
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲

پویش کتابخانه مهربانی؛ فرصتی برای همدلی

پویش «کتابخانه مهربانی» در قالب جمع‌آوری و اهدای کتب درسی، کمک درسی و... به دانش‌آموزان نیازمند، به‌مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی و به یاد نوجوان فداکار شهید «علی لندی» از سوی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان گیلان در حال برگزاری است.

پویش کتابخانه مهربانیبه گزارش ایکنا از گیلان، کانون مهربانان سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان گیلان، با همکاری کانون مهرباران سازمان دانشجویان کشور و دیگر استان‌ها، در پویش «کتابخانه مهربانی» تا تاریخ ۲۰ آبان، اقدام به جمع‌آوری کتاب‌های درسی، کمک درسی و غیر درسی از مقطع ابتدایی تا دانشگاهی کرده است. هدف از این طرح، جمع‌آوری کتب و اهدای آن به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند استان است تا گامی در جهت رفع نیاز این عزیزان باشد.

کانون مهربانان سازمان دانشجویان، یک مجموعه غیر انتفاعی و عام‌المنفعه است که در زمینه کمک‌رسانی به نیازمندان در مناطق محروم فعالیت می‌کند. فعالیت‌های اصلی این مجموعه شامل خدمات آموزشی، تحصیلی، بهداشتی، تغذیه‌ای و اکرام ایتام در مناطق کم‌برخوردار است که بر پایه مشارکت دانشجویان، داوطلبان و همراهی حامیان مجموعه انجام می‌شود.

پویش «کتابخانه مهربانی»، ضمن فراهم آوردن امکانات آموزشی برای مناطق محروم، به‌عنوان یکی از راه‌های اصلی دستیابی به عدالت آموزشی در آن مناطق ، مطرح شده که مستلزم مشارکت و همدلی آحاد جامعه است.

فاطمه قلیزاده، دبیر کانون مهربانان سازمان دانشجویان استان گیلان اعلام کرد: علاقه‌مندان به مشارکت در این طرح، می‌توانند کتب اهدایی خود را به دفتر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان گیلان ارسال کرده و یا به‌صورت حضوری تحویل به این اداره تحویل دهند.

انتهای پیام
captcha