25 درصد واجدین شرایط در البرز واکسن نزده‌اند
کد خبر: 4009324
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲

25 درصد واجدین شرایط در البرز واکسن نزده‌اند

سخنگوی ستاد کرونای استان البرز گفت: ۲۵ درصد واجدین شرایط هنوز واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند و از آنها درخواست می‌شود هرچه زودتر به نهضت واکسن بپیوندند.

واکسن کرونا

مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد کرونای استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه علی‌رغم اینکه شیب نزولی شیوع کرونا در برخی شهرها متوقف شده، روند کاهشی تعداد مبتلایان در البرز همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: واکسیناسیون گسترده مهمترین عامل جلوگیری از ورود به موج ششم کرونا است.

وی افزود: البته در کنار واکسیناسیون، مردم نباید از اهمیت استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و ممانعت از حضور در مکان‌های شلوغ و سربسته غافل شوند.

این مسئول توضیح داد: تاکنون ۲۵ درصد واجدین شرایط هنوز واکسن دریافت نکرده‌اند و از آنها درخواست می‌شود هرچه زودتر به نهضت واکسن بپیوندند.

بابایی گفت: تجربه نشان داده واکسن‌های موجود جز در موارد نادر عوارضی نداشته‌اند به همین دلیل از مردم درخواست می‌شود با اطمینان کامل نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدام کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۳۶ مرکز تجمیعی، ۳۰ مرکز بهداشتی، روستایی و شهری، و ۱۴ مرکز سیار برای تزریق واکسن وجود دارد تا متقاضیان بدون معطلی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن واکسن تزریق کنند.

سخنگوی ستاد کرونای استان البرز گفت: تاکنون بیش از دو میلیون و ۹۰۰ هزار دز واکسن در استان تزریق شده است.

انتهای پیام
captcha