توزیع ۴۰۰ بسته لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان کم‌بضاعت فهرج
کد خبر: 4008053
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲

توزیع ۴۰۰ بسته لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان کم‌بضاعت فهرج

تعداد 400 بسته لوازم‌التحریر به همت خیریه محسن‌بن‌علی(ع) و با همکاری گروه جهادی فاطمیون بین دانش‌آموزان کم‌بضاعت و بی‌بضاعت توزیع شد.

توزیع لوازم‌التحریر در فهرجبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان، آیین توزیع ۴۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان کم‌بضاعت و بی‌بضاعت فهرج با حضور امام جمعه فهرج، معاون سیاسی امنیتی فرماندار، فرمانده سپاه، بخشدار نگین کویر، جانشین سپاه و مسئول گروه جهادی فاطمیون شهرستان فهرج برگزار شد.

حجت‌الاسلام محسن مهدوی‌فر، مسئول گروه جهادی فاطمیون شهرستان فهرج با اشاره به اینکه برای تهیه این تعداد لوازم التحریر مبلغ قریب به ۳۰ میلیون تومان هزینه شده است، بیان کرد: به مناسبت میلاد حضرت محمد مصطفی‌(ص) و امام جعفر صادق(ع) ۴۰۰ بسته لوازم‌التحریر به همت خیریه محسن‌بن‌علی(ع) با همکاری گروه جهادی فاطمیون بین دانش‌آموزان کم‌بضاعت و بی‌بضاعت توزیع شد.

وی با بیان اینکه رسالت اصلی گروه جهادی فاطمیون کمک به مستمندان و محرومان است تأکید کرد: با روحیه جهادی بن بست‌ها از بین می‌رود و امروز حل مسائل و مشکلات موجود کشور نیز با روحیه و عمل جهادی و انقلابی امکان پذیر است.

 

انتهای پیام
captcha