پویش سراسری «به رنگ مدرسه» تا ۱۳ آبان‌ماه ادامه دارد
کد خبر: 4007342
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵

پویش سراسری «به رنگ مدرسه» تا ۱۳ آبان‌ماه ادامه دارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اجرای پویش «به رنگ مدرسه» با موضوع مدرسه دوست داشتنی من همزمان با سراسر کشور در کرمان تا ۱۳ آبان‌ماه ادامه دارد.

به گزارش ایکنا از کرمان، طی مراسمی با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و اعضای مجمع خیران مدرسه ساز استان کرمان امروز، اول آبان‌ماه از دانش‌آموزان آوینا صادقی، آوا ایرانمنش، اعظم مختار آبادی و امیر حسین بلوچی دانش‌آموزان برگزیده کرمانی در هفته اول تا چهارم پویش کشوری «به رنگ مدرسه» تجلیل شد.

احمد اسکندری‌نسب، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این آیین گفت: دانش‌آموزان ۶ تا ۱۲سال می‌توانند نقاشی‌های خود را با موضوع «مدرسه دوست داشتنی من» در سایت آجر به آجر به آدرس www.ajorBajor.ir  بارگذاری کرده و از جوایز متنوع آن بهره‌مند شوند.

وی هدف از برگزاری این پویش را ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی بین کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها، افزایش آگاهی مردم و استفاده از ظرفیت کودکان برای بهره‌گیری از هنر کودکان برای تشویق مردم در امر مدرسه‌سازی بیان کرد. این پویش ملی همزمان با سراسر کشور در استان کرمان آغاز شده و تا ۱۳ آبان‌ماه ادامه دارد و هر هفته جوایزی به برندگان آن اهدا می‌شود.

اسکندری‌نسب با اشاره به اینکه شرکت میهن حامی این پویش است و به ازای هر نقاشی دانش‌آموزان هزینه تهیه یک آجر را پرداخت می‌کند، افزود: به همت حامی این پویش بیش از ۱۰۰ مدرسه در استان‌های مختلف که نیاز مبرم به توسعه فضای آموزشی دارند، ساخته می‌شود.

انتهای پیام
captcha