برگزاری برنامه‌های هفته وحدت در کرمان با شعار «ما امت رسول‌الله هستیم»
کد خبر: 4006736
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱

برگزاری برنامه‌های هفته وحدت در کرمان با شعار «ما امت رسول‌الله هستیم»

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان با بیان اینکه هفته وحدت فرصتی برای خنثی کردن توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان است که همیشه به فکر ایجاد اختلاف و تفرقه در بین مردم هستند، گفت: برنامه‌های هفته وحدت با شعار اصلی «ما امت رسول‌الله هستیم» برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان، حسین انجم شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان در گفت‌وگویی به‌مناسبت بزرگداشت هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر عظیم‌الشان اسلام حضرت محمدمصطفی(ص) و همچنین امام جعفرصادق(ع) بیان کرد: باید هوشیار باشیم که با حفظ وحدت و یکپارچگی در اداره امور رضایت مردم را به دست بیاوریم.

وی با بیان اینکه مردم پایه‌های محکم و مقاوم این انقلاب و اسلام هستند از این رو باید خدمتگزار این مردم ولایتمدار و مؤمن باشیم، ادامه داد: دشمن امروز توان مقابله و جنگ فیزیکی در برابر اقتدار ایران اسلامی را ندارد. از این رو سعی دارد با جنگ نرم، هویت و افکار و ریشه اسلام مردم و مملکت ما را بخشکاند که به طور قطع این هدف خیالی بیش نیست و در این میان هوشیاری و آگاهی و بصیرت ما را نیز با حفظ وحدت با مذاهب مختلف می‌طلبد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان  ادامه داد: دین اسلام کاملترین و جامعترین دین است، ما پیرو راه پیغمبر اسلام(ص) اهل بیت(ع) و راه نورانی قرآن هستیم که در امور زندگی باید تابع این الگوها عمل کنیم تا به تعالی برسیم. برنامه‌های هفته وحدت با شعار اصلی «ما امت رسول الله هستیم» برگزار می‌شود.

 

 

انتهای پیام
captcha