افتتاح 63 پروژه آبرسانی به روستاهای محروم کرمان
کد خبر: 4006179
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
با همت واقفین و خیرین انجام شد؛

افتتاح 63 پروژه آبرسانی به روستاهای محروم کرمان

به همت سپاه ثارالله استان کرمان 63 پروژه آبرسانی به روستاهای محروم کرمان افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از کرمان امروز دوشنبه 26 مهر ماه پروژه آبرسانی به ۶۳ روستای محروم استان کرمان به مرکزیت نرماشیر، در قالب قرارگاه «نهضت آبرسانی مرد میدان» با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده سپاه ثارالله استان و جمعی از مسئولان استان کرمان و شهرستان‌های شرقی، برگزار شد.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: کرمان جزو چهار استان درگیر تنش آبی است. به همین دلیل آبرسانی پایدار آب و آب شرب برای مردم استان جزو اولویت‌های اصلی است. و در این راستا از حدود ۱۰ ماه قبل «قرارگاه نهضت آبرسانی مرد میدان، سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی» را فعال کردیم.

سردار معروفی به آبرسانی ۳۶ روستا در سال گذشته اشاره کرد، و گفت: در سال جاری و تا هفته گذشته آبرسانی به ۳۵ روستا انجام شد و امروز به مناسبت هفته وحدت پروژه‌های آبرسانی به ۶۳ روستا با مرکزیت نرماشیر افتتاح می‌شود که قریب به ۴۰ هزار نفر را از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌کند.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها عمدتاً با همکاری یکی از واقفین نیکوکار به نام حاج اکبر ابراهیمی اجرا شده است. این اقدامات پیمانکاری نیست بلکه حرکت جهادی است که با کمک گروه‌های جهادی و مردمی و آبفای شهرستان انجام شده و در کمتر از سه ماه توانستیم آبرسانی را انجام دهیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه این حرکت ادامه دارد و در هفته بسیج نیز آبرسانی به ۶۳ روستا انجام خواهد گرفت، گفت: در سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی نیز آبرسانی به ۶۳ روستا انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه علت انتخاب عدد 63 برای همه پروژه‌ها به جهت عمر بابرکت ۶۳ ساله شهید حاج قاسم سلیمانی است، بیان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم با حرکت جهادی، همراهی واقفین، خیرین و بنیادها و رویکرد جدید دولت انقلابی در پایان سال ۱۴۰۱ بتوانیم مشکل اساسی و عمده روستاها در تأمین آب شرب پایدار را برطرف کنیم.

 

انتهای پیام
captcha