مرکز نیکوکاری درمان ناباروری در کرمان راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 4005680
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴

مرکز نیکوکاری درمان ناباروری در کرمان راه‌اندازی می‌شود

برای نخستین‌بار در کشور مرکز نیکوکاری درمان ناباروری «بشری» به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) در کرمان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد کرمان امروز، 25 مهرماه در نشست خبری با گرامیداشت هفته وحدت، بیان کرد: مردم نگاه ویژه‌ای به کمیته امداد امام خمینی(ره) برای خدمت‌رسانی دارند و حجم بسیاری از مردم به این اداره مراجعه می‌کنند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد یک نشانگر است و هر زمان که مراجعات مردمی کاهش می‌یابد نشان از بهبود شرایط اقتصادی است، بیان کرد: یکی از کارهایی که کمیته امداد برای آسان‌تر کردن کار خیران برای کمک‌رسانی انجام داده تعریف کد QR است و افراد از این طریق می‌توانند به راحتی کار خیر خود را انجام دهند.

صادقی در بخش دیگری از سخنانش به مشکل ناباروری در برخی از خانواده‌ها پرداخت و گفت: همانطور که متخصصین اعلام کرده‌اند نزدیک به ۹۰ درصد این مشکلات قابل حل است اما درمان ناباروری هزینه بالایی دارد که مشکلات بسیاری را برای خانواده‌ها به وجود آورده است.

مدیرکل کمیته امداد کرمان از راه‌اندازی مرکز نیکوکاری بشری برای نخستین بار در کشور برای حمایت از اینگونه خانواده‌ها در کرمان خبر داد و بیان کرد: این مرکز همچنین از خانواده‌های پرنوزاد که چند قلو دارند نیز حمایت خواهد کرد.

صادقی تصریح کرد: هیئت امناء این مرکز از مسئولان استان انتخاب شده‌اند و پزشکان و متخصصان نیکوکار با این مرکز همکاری خواند داشت و امیدواریم با راه‌اندازی مرکز ناباروری  مشکلات مالی زوج‌هایی که برای تأمین هزینه‌ها دچار مشکل هستند حل شود.

انتهای پیام
captcha