اعزام 27 نیروی هلال احمر به مناطق زلزله‌زده زرند
کد خبر: 4005529
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸

اعزام 27 نیروی هلال احمر به مناطق زلزله‌زده زرند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به وقوع زمین‌لرزه‌ای باقدرت 5/1 ریشتر در حوالی یزدانشهر شهرستان زرند، گفت: 27 نیروی امدادی و داوطلب جمعیت هلال احمر به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ رضا فلاح با اعلام این خبر، افزود: این زمین‌لرزه در عمق 10 کیلومتری زمین و در ساعت 15:16روز شنبه مورخ 24 مهرماه جاری رخ داده است.

وی ادامه داد: نیروهای امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان در قالب 6 تیم عملیاتی از شهرستان زرند و پایگاه امدادونجات جاده‌ای گردنه خراسانی شهرستان راور به مناطق حادثه‌دیده اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به وقوع پس‌لرزه‌ای به شدت 4 ریشتر در ساعت 16:29 در یزدانشهر تصریح کرد: اعضای داوطلب خانه‌های هلال یزدانشهر، جلال‌آباد، سلیمان‌آباد و ده چنار نیز جمعیت هلال احمر را در دقایق اولیه برای ارزیابی روستاها همراهی کردند.

فلاح با اشاره به گزارش تیم‌های ارزیاب مبنی بر فروریختن تعدادی از دیوارهای خشت و گلی در بعضی از روستاها، اظهار کرد: تیم‌های امدادونجات جمعیت هلال احمر شهرستان‌های راور، کوهبنان، رفسنجان و کرمان در آماده‌باش کامل هستند.

انتهای پیام
captcha