اجرای ۲۰ عنوان برنامه به‌مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) در کرمانشاه
کد خبر: 4005385
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱

اجرای ۲۰ عنوان برنامه به‌مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) در کرمانشاه

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه از اجرای بیش از ۲۰ عنوان برنامه به‌مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) توسط کانون‌های مساجد خبر داد.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از اجرای بیش از ۲۰ عنوان برنامه به‌مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) توسط کانون‌های مساجد خبر داد.

وی اظهار کرد: برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام به شیوه حضوری و مجازی برگزار خواهد شد و رویکرد اجرای آن به‌منظور تقویت آگاهی و شناخت مردم درخصوص امامت امام زمان(عج) و ایجاد فضای شاد در جامعه به ویژه در سطح فضای مجازی خواهد بود.

حجت‌الاسلام کلات‌پور به موضوعات برنامه‌های تدارک دیده شده به اجرای مسابقات فرهنگی در فضای مجازی و برگزاری سخنرانی در سطح مساجد اشاره کرد و گفت: کانون‌های مساجد استان در این ایام به راه‌اندازی پویش‌های مردمی با عنوان «عصر انتظار» اقدام کرده‌اند و هدف از این اقدام گام برداشتن به سوی جامعه مهدوی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه تصریح کرد: کانون‌های مساجد در قالب پویش یاد شده با فراخوان عمومی مردم استان را به خواندن دعای ندبه، دعای توسل و اجرای کمک‎‌های مؤمنانه به نیت سلامتی امام زمان(عج) دعوت کرده‌اند.

وی در پایان افزود: کانون‌های مساجد استان در سالروز شهادت امام عسکری(ع) به اجرای برنامه‌هایی در قالب برگزاری سخنرانی و تجدید عهد با امام زمان(عج) پرداختند.

انتهای پیام
captcha