گرامیداشت سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) در پنجاب
کد خبر: 4004416
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹

گرامیداشت سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) در پنجاب

دستیار ویژه وزیر امور جوانان و ورزش پنجاب اعلام کرد که مراسم گرامیداشت سالروز میلاد رسول اکرم(ص) با شور و اشتیاق مذهبی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا به نقل از pakobserver، مالک عمر فاروق، دستیار ویژه وزیر امور جوانان و ورزش پنجاب در پاکستان اعلام کرد که میلاد حضرت محمد مصطفی(ص) بر اساس دستورات دولت با شور و اشتیاق مذهبی برگزار خواهد شد.

فاروق طی سخنانی در کمیته هماهنگی و صلح میان ادیانی در مجتمع منطقه‌ای «حافظ آباد» اعلام کرد که دولت فدرال جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) را تا 13 ربیع‌الاول در کشور ادامه می‌دهد‌.

وی با اشاره به اینکه باید از سیره و روش پیامبر گرامی اسلام پیروی کنیم، تصریح کرد: آموزه‌های طلایی آن حضرت باید به منظور ترویج صلح و هم‌زیستی، وحدت و برادری در میان جوامع و دوری از اختلافات و شکوفایی در کشور و در همه جهان به کار گرفته شود.

دستیار ویژه وزیر امور جوانان و ورزش پنجاب تصریح کرد: خداوند متعال پیامبر را رحمة للعالمین خلق کرده و به همین دلیل ما باید آموزه‌های طلایی ایشان را در زندگی خود پیاده کنیم.

عمر فاروق تصریح کرد: آمادگی برای جشن میلاد پیامبر اکرم با احترام مذهبی در حال انجام است.

وی هدف از برگزاری کنفرانس‌های سیره‌النبی و محفل‌های نکوداشت سالروز میلاد پیامبر(ص) را روشن کردن ذهن جوانان و آشنایی نسل جدید با تعالیم و زندگی پیامبر توصیف کرد.

انتهای پیام
captcha