فیلم‌های «بام بالا» و «برزنگی» در سینما جیرفت اکران می‌شوند
کد خبر: 4003563
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

فیلم‌های «بام بالا» و «برزنگی» در سینما جیرفت اکران می‌شوند

همزمان با سومین روز از اکران فیلم‌های سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، فیلم‌های «بام بالا» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی و «برزنگی» به کارگردانی حسین قاسم‌جامی در سینما شهید مداحی‌پور جیرفت اکران می‌شوند.

به گزارش ایکنا از کرمان، همزمان با سومین روز از اکران فیلم‌های سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، فیلم «بام بالا» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی و فیلم «برزنگی» به کارگردانی حسین قاسم جامی عصر امروز 18 مهرماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن شهید مداحی‌پور جیرفت به روی پرده سینما می‌روند.

حسین اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و دبیر استانی این جشنواره با بیان اینکه فیلم‌های جشنواره در دو سانس اکران می‌شوند، گفت: فیلم «بام بالا» ساعت 15 و فیلم «برزنگی» ساعت 17 در سالن شهید مداحی پورجیرفت اکران خواهند شد.

وی برگزاری جشنواره فیلم با محوریت کودکان و نوجوانان را در رشد و شکوفایی شخصیت این قشر آینده‌ساز بسیار مهم و سرنوشت‌ساز دانست و تصریح کرد: برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در جنوب کرمان یک اتفاق بسیارخوب است و زمینه‌‌ساز علاقه‌مندی کودکان و نوجوانان به این هنر می‌‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: جشنواره فیلم کودک و نوجوان این فرصت را فراهم می‌کند تا علاقه‌مندان بتوانند در شهر خود بهترین و تازه‌‌ترین فیلم‌های حوزه کودک و نوجوان را تماشا کنند.

انتهای پیام
captcha