توسعه و گسترش مراکز درمانی و توان‌بخشی جمعیت هلال احمر استان کرمان
کد خبر: 4003477
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹

توسعه و گسترش مراکز درمانی و توان‌بخشی جمعیت هلال احمر استان کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: مراکز درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر کرمان در 8 نقطه از استان در حال فعالیت و راه‌اندازی است.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان، رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان صبح امروز 17 مهرماه در نشست با نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه با ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته از سوی جمعیت هلال احمر در شهرستان بافت به راه‌اندازی و احداث ساختمان اداری، تجاری و درمانی اشاره کرد و گفت: در هفت نقطه از استان کرمان مراکز درمانی و توانبخشی توسط جمعیت هلال احمر راه‌اندازی شده که هشتمین مرکز درمانی و توانبخشی در شهرستان بافت راه‌اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت درمانگاه‌ها و مراکز جامع توانبخشی در شهرستان‌های کرمان، بم، ریگان، منوجان، رفسنجان، رودبارجنوب و شهربابک افزود: مراکز بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر در حوزه توانبخشی نیز به بیماران معلول و جانبازان خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در ادامه با اشاره به حادثه‌خیز بودن شهرستان بافت خاطرنشان کرد: در حوزه امداد و نجات در حوادث سیل و کوهستانی نیز در حال تقویت و بروزرسانی تجهیزات و نیروی متخصص در شهرستان بافت هستیم.

فلاح با اشاره به راه‌اندازی سوله انبار امدادونجات در شهرستان رابر تصریح کرد: با کمک سازمان امدادونجات یک دستگاه خودروی نجات به ارزش ریالی 3 میلیارد تومان در اختیار پایگاه امدادونجات جاده‌ای این شهرستان قرار گرفت.

در این دیدار، صمداله محمدی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات بی‌وقفه جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: این نهاد با ظرفیت عظیم و سرمایه اجتماعی مثال زدنی‌اش معین دولت در پاسخگویی به بحران‌هایی طبیعی و غیر طبیعی و اولین ناجی در زمان بروز حوادث است.

وی با اشاره به حادثه‌خیزی شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه افزود: تقویت اقدامات و فعالیت‌های جمعیت هلال احمر شهرستان‌های مذکور در حوزه امدادونجات، درمانی، بشردوستانه و عام المنفعه ضروری است.

انتهای پیام
captcha