پیکر شهید مدافع حرم «هادی شریفی» در گلزار شهدای ملارد آرام می‌گیرد
کد خبر: 4001988
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷

پیکر شهید مدافع حرم «هادی شریفی» در گلزار شهدای ملارد آرام می‌گیرد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از شناسایی پیکر شهید مدافع حرم «هادی شریفی» خبر داد و گفت: پیکر این شهید همزمان با سالروز رحلت نبی‌ اکرم(ص) از شهرستان فردیس تشییع می‌شود و در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع) ملارد آرام می‌گیرد.

پیکر شهید مدافع حرم «هادی شریفی» در گلزار شهدای ملارد آرام می‌گیرد

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از شناسایی پیکر شهید مدافع حرم «هادی شریفی» خبر داد و گفت: پیکر شهید مدافع حرم «هادی شریفی»، پس از گذشت پنج سال از شهادتش از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

این مسئول بیان کرد: وی متولد 30 شهریور 1361 بود که بهمن‌ سال ۱۳۹۴ برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) راهی سوریه شد و ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ به شهادت رسید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه به برگزاری مراسم تشییع پیکر این شهید مدافع حرم اشاره کرد و افزود: پیکر این شهید روز سه‌شنبه، ۱۳ مهرماه همزمان با سالروز رحلت نبی‌ مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) ساعت هشت صبح از سپاه ناحیه امام رضا(ع) فردیس به سمت کانال غربی و در ادامه از ساعت ۱۰:۳۰ از مسجد جامع ملارد به سمت امام‌زاده ابراهیم(ع) تشییع و در گلزار شهدای این بقعه متبرکه به خاک سپرده خواهد شد.

یادآور می‌شود، شهرستان فردیس ۱۲ شهید مدافع حرم تقدیم ارزش‌های دینی و الهی کرده است.

انتهای پیام
captcha