پایان پروژه ۵۰۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در شهرستان بردسیر
کد خبر: 4000953
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱

پایان پروژه ۵۰۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در شهرستان بردسیر

مراسم اختتامیه ۵۰۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد استان کرمان که با اعتبار ۴۳ میلیارد تومان ساخته شده‌اند در شهرستان بردسیر برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، مراسم اختتامیه ۵۰۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد استان کرمان با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان و مدیرکل کمیته امداد استان کرمان امروز، 6 مهرماه در روستای ماهونک شهرستان بردسیر برگزار شد. این واحد‌ها با اعتبار 43 میلیارد تومان ساخته شده‌اند که از این مبلغ 30 میلیارد تومان توسط کمیته امداد و 13 میلیارد تومان توسط خیران، سپاه و گروه‌های جهادی هزینه شده است.

یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس یکی از الویت‌های مهم این نهاد را حل مشکل مسکن مددجویان دانست و گفت: طی سال ۹۷ بر اساس توافقی که به‌صورت متمرکز میان کمیته امداد و سپاه منعقد شد مقرر شد بخشی از اعتبار ساخت این واحدها توسط کمیته تأمین و سپاه مجری اجرای طرح باشد.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته فراز و نشیب‌های بسیاری در بحث تأمین مصالح و مواد اولیه داشتیم ولی اجازه ندادیم کار متوقف شود و باوجود همه مشکلات ۵۰۰ واحد مسکونی احداث و در اختیار مددجویان قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از کلنگ زنی ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان شهری استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: عمده مشکل مسکن مددجویان در روستاها با دو کلان پروژه مجموعه سپاه و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برطرف شده و مشکل مسکن مددجویان شهری را نیز با سیاستی که دولت جدید دارند بتوانیم حل‌وفصل کنیم.

 

انتهای پیام
captcha