برگزاری جشنواره استانی «تا مهر» در سمنان
کد خبر: 3999260
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳

برگزاری جشنواره استانی «تا مهر» در سمنان

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان سمنان از برگزاری جشنواره استانی «تا مهر» در استان خبر داد و گفت: فراخوان این جشنواره از سوی دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان منتشر شد.

برگزاری جشنواره استانی «تا مهر» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، محسن یعقوبی، معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان سمنان، عصر روز گذشته، 30 شهریورماه در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره استانی خاطره‌نویسی و سفرنامه‌نویسی «تا مِهر» در سمنان خبر داد و افزود: این جشنواره با موضوع خاطرات افراد از اردوهای راهیان نور و سفر به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا در ۲ سال گذشته سفرهای راهیان نور انجام نشد، که علاقه‌مندان می‌توانند خاطرات و سفرنامه‌هایشان از سال‌های گذشته را برای دبیرخانه ارسال کنند.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان متذکر شد: شرکت‌کنندگان می توانند آثار خود را از طریق نشانی پستی سمنان، باغ فردوس، خیابان شهید صفائیان، حوزه هنری استان سمنان، کدپستی ۳۵۱۹۶۸۵۵۱۱ و یا پست الکترونیکی جشنواره JASHNVAREHTAMEHR@GMAIL.COM ارسال کنند.

یعقوبی مهلت ارسال آثار را تا ۱۰ آبان ۱۴۰۰ دانست و افزود: اختتامیه این جشنواره در روز ۱۳ آبان ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان با بیان اینکه جشنواره خاطره‌نویسی و سفرنامه‌نویسی «تا مهر» با مشارکت سپام قائم آل محمد(عج) استان، سازمان بسیج دانش آموزی و بسیج هنرمندان استان سمنان برگزار می‌شود یاداور شد: جایزه نفرات اول تا سوم بخش خاطره‌نویسی، به ترتیب ۱۵، ۱۰ و ۵ میلیون ریال است.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان سمنان اظهار کرد: جوایز نفرات اول تا سوم بخش سفرنامه‌نویسی نیز به ترتیب ۲۵ ، ۲۰ و ۱۵ میلیون ریال است.

انتهای پیام
captcha