مرحله دوم «پویش همکلاسی مهربان» در اردبیل آغاز شد
کد خبر: 3998819
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴

مرحله دوم «پویش همکلاسی مهربان» در اردبیل آغاز شد

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل، گفت: مرحله اول «پویش همکلاسی مهربان» در اردبیل با توزیع 360 بسته آموزشی تحقق و مرحله دوم نیز آغاز شده است.

رضازاده// مرحله دوم «پویش همکلاسی مهربان» در اردبیل آغاز شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، ایرج نقی‌پور، مسئول بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل، 29 شهریورماه، از آغاز «پویش همکلاسی مهربان 2» در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: مرحله اول این پویش با توزیع 360 بسته کمک تحصیلی در بین دانش‌آموزان تحقق یافته و درصدد هستیم اجرای مرحله دوم را نیز با مشارکت خیران استان عملیاتی کنیم.

وی بیان کرد: برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه همچنان در استان اردبیل اجرا و این بار با محوریت هم‌کلاسی آسمانی در مدارس استان در نظر گرفته شده که امیدواریم هر چه سریع‌تر محقق شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل، ادامه داد: ارزش ریالی این بسته‌ها در مرحله اول حدود 850 میلیون ریال بوده که شامل لوازم‌التحریر، کیف، کفش، البسه، و بسته‌های معیشتی است.

نقی‌پور تصریح کرد: خیران و بسیج دانش‌آموزی در اجرای این طرح پیشگام بوده و امیدواریم مرحله دوم این پویش نیز با مشارکت حدأکثری در استان اجرا و دانش‌آموزان بیشتری از امکانات اولیه تحصیلی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha