طرح تربیتی نوجوانان با موضوع مهدویت در اردبیل اجرا می‌شود
کد خبر: 3998257
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹

طرح تربیتی نوجوانان با موضوع مهدویت در اردبیل اجرا می‌شود

مدیر بنیاد فرهنگی مهدویت استان اردبیل گفت: طرح تربیتی نوجوانان با موضوع مهدویت، در مهدیه اردبیل اجرا می‌شود.

رضازاده// طرح تربیتی نوجوانان با موضوع مهدویت در اردبیل اجرا می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین طاها نجفی‌نژاد، مدیر بنیاد فرهنگی مهدویت استان اردبیل، 27 شهریورماه، در دیدار با مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده، طرح تربیتی نوجوانان با موضوع مهدویت، در مهدیه اردبیل اجرا می‌شود.

وی گفت: بنیاد مهدویت استان، با هماهنگی ستاد اقامه نماز استان، مربی، منابع و محتوای دوره‌ها و نشست‌های تخصصی نماز و مهدویت را تهیه و در اختیار دستگاه‌های اجرائی قرار می‌دهد تا دستگاه‌ها بتوانند این برنامه‌ها را در طول سال  برگزار کنند.

مدیر بنیاد فرهنگی مهدویت استان اردبیل، ادامه داد: در تمام شهرستان‌ها رابط مهدویت داشته و در دانشگاه‌ها دوره آموزشی با عنوان مهدویت برگزار و دوره‌های آموزشی مهدویت برای دانش‌آموزان در مدارس برگزار کرده‌ایم و برای خانواده‌های کارکنان ادارات نیز آمادگی داریم برنامه‌هایی در زمینه نماز و مهدویت برگزار می‌کنیم.

نجفی‌نژاد افزود: سه‌شنبه‌های مهدوی در بعضی از ادارات، مثل بنیاد مسکن برگزار شده و با هماهنگی ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت استان، آمادگی داریم این برنامه‌ها را در سایر ادارات نیز اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: بنیاد مهدویت، این آمادگی را دارد تا با همکاری ستاد اقامه نماز استان برنامه‌های متنوعی از قبیل تهیه و تولید سرود نماز و کلیپ تهیه و در اختیار ادارات و ستاد اقامه نماز قرار دهد.

الله‌شکر عبدی، مدیرستاد اقامه نماز استان اردبیل، نیز در ادامه ضمن اعلام آمادگی با بنیاد مهدویت، اظهار کرد: برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و به خصوص برنامه‌های معنوی نماز، تمام سعی و تلاش خود را به‌کار می‌گیریم تا این برنامه‌ها به‌صورت مناسب در سطح استان اجرا شود.

انتهای پیام
captcha