توزیع تبرکات حسینی در امامزاده سید صدرالدین(ع) اردبیل + فیلم
کد خبر: 3998035
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹

توزیع تبرکات حسینی در امامزاده سید صدرالدین(ع) اردبیل + فیلم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، گفت: روزانه یک هزار پرس غذای گرم در امامزاده سید صدرالدین(ع) اردبیل در قالب برنامه تبرکات حسینی تهیه و در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

توزیع تبرکات حسینی در امامزاده سید صدرالدین(ع) اردبیل + فیلمحجت‌الاسلام و‌المسلمین مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: در ادامه برنامه تبرکات حسینی، روزانه یک هزار پرس غذای گرم در امامزاده سید صدرالدین(ع) تهیه و در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

ستوده تصریح کرد: هزینه‌های تهیه بسته‌های معیشتی و غذای گرم از محل موقوفه‌های مرتبط با ایام محرم و صفر و نیز مشارکت خیران شریف استان اردبیل تامین می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ حسینی، فرهنگی جامع است که بهترین و بالاترین ارزش‌ها شامل می‌شود، اظهار کرد: برنامه‌های عزاداری در طول ایام محرم و صفر، در بقعه‌های متبرکه‌ با دستورالعمل‌های بهداشتی، برگزار و در سایر شهرستان‌ها برنامه بدون حضور جمعیت اجرا شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ هزار پرس غذای گرم همزمان با مراسم سوگواره یاس نبوی در بین نیازمندان استان توزیع شد، افزود: بر این اساس بیش از ۱۴ دیگ غذای گرم طبخ و ۵ هزار بسته کمک معیشتی و تحصیلی در امامزاده سیدصدرالدین(ع) بین نیازمندان هدف توزیع شد.

انتهای پیام
captcha