اظهارات آیت‌الله شیخ عیسی قاسم و تظاهرات در بحرین
کد خبر: 3996742
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶

اظهارات آیت‌الله شیخ عیسی قاسم و تظاهرات در بحرین

در پی بیانیه راهبردی اخیر آیت‌الله شیخ عیسی قاسم در خصوص لزوم اتحاد مردم بحرین و جریان‌های مخالف حکومت تا تحقق اهداف اساسی جنبش و اکتفا نکردن به دستاوردهای ناچیز، مردم شب گذشته در مناطق مختلف تظاهرات نموده و با اعلام وفاداری خود نسبت به رهبر نهضت و انقلابشان، با وی تجدید بیعت کردند.

به گزارش ایکنا از بحرین، مردم این کشور همچنین با نزدیک شدن به سالگرد توافق آل خلیفه و رژیم صهیونیستی در این تظاهرات، نفرت خود از اقدامات خیانتکارانه این رژیم را اعلام کردند و پرچم رژیم صهیونیستی را لگدمال کردند.

شعارهای مردم و شعارنوشته‌هایی که در این تظاهرات در دست داشتند، درباره اتحاد و تبعیت از فرمان‌های شیخ عیسی قاسم و علیه رژیم اشغالگر قدس بود. از جمله این شعارها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: ملت بحرین پشتیبان رهبرند، لبیک عیسی قاسم، رهبرا همراه تو هستیم، نظر ما همان تصمیم و نظر تو است، مرگ بر اسرائیل، سرنگون باد توافق خیانت.

آیت‌الله شیخ عیسی قاسم علاوه بر این، با انتشار پستی در توییتر از فرار موفق شش زندانی فلسطینی از زندان‌های صهیونیستی تمجید کرد. در متن این یادداشت آمده است:

تشکر و تقدیر از شش قهرمان فدایی فلسطینی که درسی بزرگ از صبر، پایداری، استواری، شجاعت و امیدواری برای ایثار و جان‌فشانی در راه آزادی به همگان آموختند.

 وی همچنین در شبکه توییتر از عدم اقبال مردم مراکش در انتخابات پارلمانی اخیر این کشور به احزاب طرفدار سازش با رژیم صهیونیستی تقدیر کرد. آیت‌الله شیخ عیسی قاسم با انتشار توییتی تصریح کرد: شکر و سپاس از ملت محترم مراکش که در انتخابات پارلمانی اخیر به حزبی که حزب عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی بود، درس خوبی دادند. مردم مراکش تصریح کردند که هیچ جایی برای امثال این افراد وجود ندارد، افرادی سازش‌کار که خود را در آغوش صهیونیست‌ها انداخته‌اند و در مقابل، مردم خود را در تنگنا و سختی رها کرده‌اند، صلاحیت نمایندگی آن‌ها را ندارند.

انتهای پیام
captcha