طرح «مهرواره اوج» راه حلی برای معضلات اجتماعی است
کد خبر: 3996012
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد:

طرح «مهرواره اوج» راه حلی برای معضلات اجتماعی است

حجت‌الاسلام حسین فضیلتی‌نیا گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با ارتقا خدمت‌رسانی با موضوع مساجد، طرح مهرواره اوج در شهرستان عنبرآباد اجرا می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسین فضیلتی‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد گفت: بنابر درخواست اخیر رهبر معظم انقلاب در جهت امدادرسانی و اوج گرفتن کمک‌های مومنانه در شرایط کرونایی کشور با موضوع مساجد محلات، شهرستان عنبرآباد نیز با لبیک به امام جامعه، «مهرواره اوج» را در این شهرستان برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح بالا بردن سطح خدمت‌رسانی در جامعه با رویکردهای مختلف و محوریت ائمه جماعات مساجد شهرستان است که تجدید کمک مؤمنانه به نیازمندان جامعه از اولویت و اهم اجرای این طرح است.

فضیلتی‌نیا همچنین از توزیع بسته‌های معیشتی در قالب رزمایش کمک‌های مؤمنانه بین نیازمندان خبر داد و گفت: بزودی با کمک بنیاد هدایت، کمیته امداد، خیرین و امامان محلات شهرستان، بسته‌های معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد بیان کرد: مهرواره اوج از طرح‌های خوب و ارزشمند بشمار می‌آید که طی آن امامان جماعت مساجد شهرستان، موارد و مشکلات محلات را یافته و با اخذ کمک از مسئولان و خیرین در جهت کمک به رفع موانع و مشکلات اقدام می‌کنند.

 

انتهای پیام
captcha