بازدید رئیس اداره قرآن آجا از مسابقات نهاجا + عکس
کد خبر: 3993860
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱

بازدید رئیس اداره قرآن آجا از مسابقات نهاجا + عکس

سرهنگ مهدی میدانی از فرایند برگزاری و اجرایی مرحله نهایی بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌ها و بانوان شاغل نهاجا بازدید کرد.

به گزارش ایکنا، سرهنگ مهدی میدانی، رئیس اداره قرآن عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز، هشتم شهریورماه از فرایند اجرا و برگزاری مرحله سراسری بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های نهاجا بازدید کرد.

طی این بازدید ضمن تبادل نظر و دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات اعضای تیم داوری و قدردانی از قضاوت داوران این دوره، سرهنگ میدانی گفت: حضور شما داوران برجسته کشوری در جمع خانواده‌های نیروی هوایی مایه خیر و برکت است و ان‌شاءالله با حضور شما اساتید و قرآنیان پرتلاش شاهد ارتقای روزافزون فعالیت‌های قرآنی و جذب و گرایش بیش از پیش کارکنان و خانواده‌ها به کلام وحی و ترویج آموزه‌های قرآنی و استعدادیابی و شناسایی ظرفیت‌های جدید قرآنی در ارتش باشیم.

وی با اشاره به ارتباط جذب کارکنان ارتش به قرآن در ارتقای توان نظامی آنها، افزود: هدف از تلاوت قرآن، انس قلوب افراد جامعه و کارکنان ارتش و خانواده‌ها به طور خاص با حقایق این کتاب شریف است و تمام تلاش ما باید در راستای پیاده کردن فرامین و دستورالعمل‌های قرآنی در زندگی روزانه باشد.

میدانی اظهار کرد: قرآن، کتاب نور و هدایت است و تنها کتاب آسمانی در طول تاریخ است که در صحت و عدم تحریف آن از زمان نزول آن تا امروز تردیدی وجود ندارد و حتی برخی از علوم به خاطر قرآن و فهم بهتر قرآن یا قرائت صحیح به وجود آمده است.

یادآور می‌شود، بیست و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بانوان شاغل و خانواده‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تا ۱۰ شهریورماه به صورت غیر حضوری با رقابت بیش از ۹۸۰ شرکت‌کننده در رشته‌های حفظ کل، ۲۵، ۲۰، ۱۵، ۱۰، ۵، ۳، ۱ جزء، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق و مفاهیم قرآن کریم و اذان در حال برگزاری است. 

انتهای پیام
captcha