پرچم متبرک حسینی در خلیج‌فارس به اهتزاز درآمد
کد خبر: 3991582
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲

پرچم متبرک حسینی در خلیج‌فارس به اهتزاز درآمد

پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) بر فراز شناور شهید ناظری منطقه یکم نیروی دریایی سپاه در کرانه خلیج‌فارس به اهتزاز درآمد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی منطقه یکم صاحب‌الزمان(عج) نیروی دریایی سپاه، صبح امروز، 2 مردادماه مصادف با تاسوعای حسینی، پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) بر فراز شناور شهید ناظری منطقه یکم نیروی دریایی سپاه در تنگه هرمز در حین گشت زنی در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی به اهتزاز در آمد.

شناور شهید ناظری یکی از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که ۲۴ شهریورماه سال ۱۳۹۵ طی مراسمی با حضور سردار سرلشکر «حسین سلامی» جانشین وقت کل سپاه، سردار فدوی، فرمانده وقت نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بندرعباس رونمایی و به ناوگان نیروی دریایی سپاه الحاق شد. این شناور با طول ۵۵ متر، عرض ۱۴ متر و ارتفاع ۱۳ متری خود می‌تواند برد عملیاتی این نیرو را تا ۱۰ هزار کیلومتر افزایش دهد.

امروز در روز تاسوعا و آستانه عاشورای حسینی، پرچم سرخ قمر بنی‌هاشم و پرچم عزای ثارالله بر فراز شناور شهید ناظری بر کرانه خلیج‌فارس برافراشته شد.

انتهای پیام
captcha