چهارمین دوره جشنواره مد و لباس در استان اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3985152
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

چهارمین دوره جشنواره مد و لباس در استان اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفت: با هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف اسلامی، چهارمین دوره جشنواره مد و لباس استان اردبیل، آبان ماه امسال برگزار می‌شود.

رضازاده// چهارمین دوره جشنواره مد و لباس در استان اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، 28 تیرماه، در نشست کارگروه ساماندهی مد و لباس استان اردبیل، اظهار کرد: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف فقط مختص به یک هفته نبوده و در طول سال بایستی به این مهم اهمیت ویژه‌ای قائل شد.
 
وی بیان کرد: نهادینه‌سازی حجاب و عفاف در جامعه، نیازمند همکاری و مشارکت خانواده‌ها و دستگاه‌های اجرایی و نیز طراحان و تولیدکنندگان است که وظایف و رسالت خطیر و حساسی را بر عهده آنان گذاشته است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفت: طراحی‌های فاخر و قابل اعتنایی در خصوص مد و لباس در استان وجود دارد که به همین منظور بایستی هماهنگی‌های خوبی بین طراح و تولیدکننده وجود داشته باشد.

بحرالعلومی تصریح کرد: با هدف ترویج فرهنگ و حجاب و نهادینه‌سازی این امر مهم، انجمن طراحان مد و لباس در استان اردبیل تشکیل می‌شود.

وی اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده چهارمین دوره جشنواره مد و لباس استان اردبیل در آبان ماه امسال در اردبیل برگزار و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام می‌یابد.

انتهای پیام
captcha