90 فعال قرآنی در البرز بیمه هستند
کد خبر: 3980881
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳

90 فعال قرآنی در البرز بیمه هستند

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: در مرحله اول پالایش بیمه فعالان قرآنی، 140 نفر جزو بیمه‌شدگان بودند که از این تعداد 90 نفر تأیید شدند.

90 فعال قرآنی در البرز بیمه هستند

سیده‌زهرا حسینی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: سامانه حمد، سامانه جامعی است که اطلاعات جامع مؤسسات قرآنی را دربر می‌گیرد و در جهت خدمت‌رسانی بهتر به جامعه قرآنی به‌ویژه مربیان قرآنی راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اکثر مؤسسات قرآنی البرز اطلاعات خود را در این سامانه ثبت کرده‌اند، افزود: در مرحله اول پالایش بیمه فعالان قرآنی، 140 نفر جزو بیمه‌شدگان بودند که از این تعداد 90 نفر تأیید شدند.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به روند ثبت‌نام در این سامانه اشاره کرد و گفت: این سامانه شامل اطلاعات مؤسسات قرآنی در سطوح مختلف شامل سابقه مربیان، طول مدت کلاس و تعداد قرآن‌آموزان مؤسسه به همراه ثبت‌نام و کد ملی قرآن‌آموزان در این سامانه‌ است و در جهت خدمت‌رسانی بهتر به جامعه قرآنی به‌ویژه مربیان قرآنی راه‌اندازی شده است.

حسینی تأکید کرد: ضرورت دارد مربیان حتما در این سامانه فعالیت خود را ثبت کنند چون فقط مربیانی که فعالیت مستمر دارند بیمه آنها استمرار می‌یابد و آنهایی که به هر دلیلی فعالیت خود را ثبت نکنند به‌صورت خودکار از سیستم حذف می‌شوند و مزایای بیمه قرآنی شامل آنها نخواهد شد.

انتهای پیام
captcha