برپایی پویش «مهر تحصیلی» در گلستان
کد خبر: 3980543
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴

برپایی پویش «مهر تحصیلی» در گلستان

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف وامور خیریه گلستان در برگزاری پویش مهر تحصیلی گفت: طرح مهر تحصیلی امسال با موضوع تأمین لوازم ضروری دانش آموزان محروم اجرا می‌شود.

ارسالی دوشنبه//برگزاری پویش «مهر تحصیلی» در گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام نصرت‌الله جعفری، معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه گلستان در خصوص پویش مهر تحصیلی در جمع خبرنگاران، گفت: طرح مهر تحصیلی امسال با هدف اجرای امینانه واقفین خیر اندیش با موضوع تأمین لوازم ضروری دانش آموزان محروم اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه این طرح در راستای رویکرد حمایتی اوقاف وامور خیریه و با هدف کمک به دانش آموزان محروم از تحصیل در استان برگزار می‌شود، افزود: در صدد هستیم با استفاده از ظرفیت خیرین و مشارکت‌های مردمی و مراکز افق فعال در بقاع متبرکه این ظرفیت را به سه برابر برسانیم.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف وامور خیریه با بیان اینکه کمک به دانش آموزان نیازمند امری ضروری و عملی خداپسندانه است، افزود: خیرین می‌توانند برای مشارکت مبالغ خود را به شماره کارت 6037997871703576  واریز کنند و فیش واریزی خود را به اداره اوقاف استان تحویل دهند و یا با شماره تماس 09112717461 تماس حاصل کنند.

جعفری با بیان اینکه مهلت شرکت در این پویش تا 20 تیرماه است، افزود: بسته‌های حمایتی شامل کیف و کفش و لوازم‌التحریر و اقلام ضروری تحصیلی است بنابراین در این پویش از تمام نهادها حمایتی کمیته امداد، بهزیستی، انجمن اولیا و مربیان مدارس دعوت به عمل می‌آید.   

انتهای پیام
captcha