مجمع شورای حل اختلاف رودان افتتاح شد
کد خبر: 3980168
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹

مجمع شورای حل اختلاف رودان افتتاح شد

مجتمع شورای حل اختلاف شهرستان رودان در استان هرمزگان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان هرمزگان، ساختمان مجتمع شورای حل اختلاف شهرستان رودان امروز، پنجم تیرماه، همزمان با هفته قوه قضائیه با دستور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

آیین بهره‌برداری از ساختمان جدید مجتمع شوراهای حل اختلاف شهرستان رودان با حضور معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان و رئیس شوراهای حل اختلاف استان، امام‌جمعه، فرماندار، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان رودان به‌صورت ویدئوکنفرانس با قوه قضاییه برگزار شد.

این ساختمان در مساحتی با زیربنای ۵۰۰ مترمربع و مبلغی بالغ‌ بر ۱۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. اعتبار این پروژه از محل اعتبارات استانی تأمین شده و مراحل احداث آن نیز طی یک سال به اتمام رسیده است.

دادگستری استان هرمزگان در نظر دارد در یک برنامه زمان‌بندی شده، ضمن تأمین امکانات مناسب و همچنین تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، در کنار ارائه خدمات مطلوب قضایی به مردم، محیط مناسبی را برای کارکنان و مراجعه‌کنندگان فراهم کند.

انتهای پیام
captcha