حضور در انتخابات؛ تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب
کد خبر: 3978265
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸

حضور در انتخابات؛ تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه مردم استان در دوران دفاع مقدس ۲۴۰۰ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده‌اند، گفت: امروز نیز مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‌کنند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، علی‌محمد علی‌اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) استان ۲۸ خردادماه در جمع خبرنگاران در شعبه اخذ رای در دبستان حاج‌یدالله کیانی شهرکرد با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نشان‌دهنده اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: مردم بام ایران از ابتدای صبح با حضور در شعب اخذ رای نشان دادند که سرنوشت کشورشان برای آن‌ها اهمیت بالایی دارد.

وی تأکید کرد: مردم چهارمحال و بختیاری همواره با حضور خود در صحنه‌های مختلف ثابت کرده‌اند که به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک می‌گویند و در تمامی صحنه‌ها حضور پررنگ دارند.

وی با اشاره به اینکه مردم چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس ۲۴۰۰ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده‌اند، گفت: امروز نیز مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‌کنند.

اکبری در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی در طول بیش از چهار دهه گذشته همواره در تلاش بودند که مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی منصرف کنند، اما هیچ‌گاه به اهداف خود نخواهند رسید.

انتهای پیام
captcha