مرحله نهایی دهمین جشنواره حدیث آجا برگزار شد
کد خبر: 3975006
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱

مرحله نهایی دهمین جشنواره حدیث آجا برگزار شد

مرحله پایانی دهمین جشنواره سراسری حدیث آجا در بستر فضای مجازی و سامانه پرسال برگزار شد.

سرهنگ مهدی میدانی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: مرحله نهایی دهمین دوره جشنواره حدیث آجا با محوریت خطبه‌های نهج‌البلاغه و ترویج فرهنگ نهج‌البلاغه‌خوانی و بکارگیری آموزه‌های آن در زندگی فردی و اجتماعی ویژه کارکنان پایور و وظیفه و خانواده‌ها برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره حدیث در قالب کتاب زمزم حکمت برپا شد، اظهار کرد: مرحله نهایی این جشنواره با رقابت 176 متسابق در سامانه پرسال و به میزبانی نیروی پدافند هوایی ارتش برپا شد.

میدانی با اشاره به اینکه در مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات حدود 21 هزار نفر ثبت‌نام کرده بودند که باهم به رقابت پرداختند، تصریح کرد: این دوره از جشنواره حدیث، در هفت مقطع بانوان شاغل، فرزندان دختر، فرزندان پسر، همسران، دانشجویان شاغل، کارکنان پایور و کارکنان وظیفه برگزار شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش با اشاره به اینکه یازدهمین دوره جشنواره حدیث برای فرزندان زیر 15 سال برگزار خواهد شد، بیان کرد: طی هفته نهج‌البلاغه، در مردادماه از برگزیدگان با اهدای جوایز تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام
captcha