گفتمان مقاومت نجات‌بخش و پیروز است
کد خبر: 3973454
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
در آیین گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر مطرح شد؛

گفتمان مقاومت نجات‌بخش و پیروز است

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باید از گفتمان سوم خرداد نتیجه گرفت زیرا گفتمان نجات‌بخش و پیروز، گفتمان مقاومت است.

گفتمان مقاومت نجات‌بخش و پیروز است

به گزارش ایکنا از البرز، علی رجبی، جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سوم خرداد در آیین گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که در سالن شهدای کانون شهید سبحانی سپاه کرج برگزار شد، سوم خرداد را نماد نصرت الهی و خرمشهر را نماد ایستادگی دانست و تأکید کرد: در یوم‌الله سوم خرداد، خدا به‌واسطه ایمان، شجاعت و استقامت رزمندگان اسلام، پیروزی را به ما ارزانی کرد؛ این روز بزرگ درسی است برای همه تا بدانیم راه غلبه بر دشمن نه سازش، بلکه مقاومت و ایستادگی است.

وی با بیان اینکه سوم خرداد از آن جهت برای ما دارای اهمیت است که ترویج‌دهنده فرهنگ ایثار و شهادت، همدلی و اتکا به توان نیروهای داخلی است، افزود: در این روز مقدس ملت ایران به برکت ایمان و پیروی از ولایت و به‌کار گرفتن قوای خود برابر دشمن ایستادند و پیروزی بزرگی را رقم زدند.

این مسئول با تأکید بر اینکه باید از گفتمان سوم خرداد نتیجه گرفت زیرا گفتمان نجات‌بخش و پیروز، گفتمان مقاومت است، گفت: فلسطین و غزه نماد بارز مقاومت هستند و ملت مقاوم فلسطین نشان داد که نتیجه سازش و مقاومت کاملا مشخص است و هرکس که تفاوت نتیجه مقاومت و سازش را نبیند چشمانش را غبار گرفته است.

وی با بیان اینکه نتیجه خط مقاومت نه تنها در غزه و فلسطین بلکه در پشت دیوارهای فلسطین اشغالی و در شیخ جراح نیز مشخص است، گفت: برخی خود را در این حوزه به بی‌تفاوتی زده‌اند و نتیجه مقاومت را نمی‌بینند اما به‌زودی نتیجه این مقاومت برای جهانیان مشخص خواهد شد.

انتهای پیام
captcha