درب باب الجواد حرم علی‌بن مهزیار تا اطلاع ثانوی بسته است
کد خبر: 3973004
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

درب باب الجواد حرم علی‌بن مهزیار تا اطلاع ثانوی بسته است

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: به دلیل ارائه بهتر خدمات به زائران و حفظ شأن علی‌بن مهزیار اهوازی تا اطلاع ثانوی درب باب الجواد بسته و عبور و مرور از طریق درب باب الرضا صورت می‌گیرد.

درب باب الجواد حرم علی‌بن مهزیار تا اطلاع ثانوی بسته است

حجت‌الاسلام روح‌الله عرفانی، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: درب ورودی باب الجواد حرم علی‌بن مهزیار اهوازی تا اطلاع ثانوی بسته است و عبور و ‌مرور از باب الرضا صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: این اقدام به دلیل پاسخگویی به اعتراضات مردم، آسانی عبور و مرور آنها و احترام به شأن این شخصیت والامقام صورت گرفته است.

عرفانی گفت: به جهت اینکه به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی امامزاده‌ها تعطیل هستند اکنون درب ورودی باب الرضا در خیابان نهج‌البلاغه که امکانات بیشتری دارد برای عبور و مرور باز است و مردم از راه دور می‌توانند زیارت کنند. درب باب الجواد جواب قابل کنترل نبود و گاهی مشکلاتی به وجود می آورد.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خوزستان بیان کرد: مشکلاتی از قبیل تنگی مسیر، وجود متکدیان و دستفروشان عبور و مرور را از درب باب الجواد دشوار کرده بود که این موضوع باعث اعتراض زائران شده بود ما هم برای راحتی زائران و مردم درب باب الجواد را تا اطلاع ثانوی بسته اعلام می‌کنیم و مردم می‌توانند از درب باب الرضا عبور مرور کنند.

انتهای پیام
captcha