اعتراض طرفداران فلسطین به کارخانه تولید پهپاد در بریتانیا
کد خبر: 3972850
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳

اعتراض طرفداران فلسطین به کارخانه تولید پهپاد در بریتانیا

فعالان حامی فلسطین در بریتانیا روند تولید را در کارخانه‌ای که به گفته آنها پهپاد برای ارتش رژیم صهیونیستی می‌سازد، مختل کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از الجزیره، این کارخانه متعلق بهUAV Tactical Systems، زیرمجموعه Elbit Systems، بزرگترین تولید کننده اسلحه در رژیم صهیونیستی و Thales، یک شرکت هوافضای فرانسوی است که در شهر لستر قرار دارد.

این فعالان که گروه خود را اقدام فلسطین (Palestine Action) می‌نامند، اعلام کردند که این کارخانه پهپادهایی را تولید می‌کند که در جنگ غزه و علیه فلسطینیان استفاده شده است.

این گروه همچنین، روز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای در وب‌سایت خود، اعلام کرد که پهپادهای مذکور ارتباط مستقیمی با کشتار کودکان در غزه داشته است و از این رو مصمم هستند که دیگر هیچکدام از این پهپادها به دست اسرائیل نرسد.

این گروه دروازه‌های ورودی کارخانه را با زنجیر بسته و در روند تولید اختلال ایجاد کرده است.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که چند معترض در پشت بام ساختمان ایستاده و برخی از آنها پرچم فلسطین را در دست دارند.

در طول 11 روز بمباران ساختمان‌های مسکونی و اردوگاه‌های پناهندگان از سوی نیروی هوایی رژیم صهیونیستی حداقل 243 فلسطینی از جمله 66 کودک کشته و حدود 90 هزار نفر آواره شدند.

انتهای پیام
captcha