۴۱۴ پروژه در کرمان افتتاح شد
کد خبر: 3970146
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
به‌مناسبت هفته بسیج سازندگی؛

۴۱۴ پروژه در کرمان افتتاح شد

به‌مناسبت هفته بسیج سازندگی و به همت سپاه ثارالله، تعداد ۴۱۴ پروژه به مبلغ ۱۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در سراسر استان کرمان افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به مناسبت هفته بسیج سازندگی به همت سپاه ثارالله تعداد 414 پروژه به مبلغ 16 میلیارد و 900 میلیون تومان در سراسر استان کرمان افتتاح شد. همچنین از این تعداد، 149 پروژه به مبلغ 8میلیارد و 132 میلیون تومان با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در شهرستان فاریاب افتتاح شد.

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جریان افتتاح پروژه‌ها در شهرستان فاریاب، بیان کرد: بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب تشکیل شد و با حرکت‌های جهادی تاکنون منشاء خیر و برکات بسیاری شده است و در عرصه‌های مختلف خدمات اجتماعی، عمرانی، کمک مؤمنانه، فرهنگی، آب رسانی، اشتغال‌زایی و کمک به قطع زنجیره کرونا فعال بوده است.

معروفی بیان کرد: امروز در سراسر استان تعداد 414 پروژه در زمینه‌های مختلف افتتاح می‌شود که با همکاری کمیته امداد امام خمینی تعداد 82 پروژه احداث، تعمیر و تکمیل منزل مدد جویان انجام خواهد شد و تعداد 110 پروژه اشتغال‌زایی، تعداد 38 پروژه احداث، تعمیر و تکمیل مدرسه، تعداد 172 سرویس بهداشتی و 3 پروژه آب‌رسانی روستایی انجام می‌شود.

وی افزود: در شهرستان فاریاب پروژه‌های ساخت خانه عالم، ساخت مسجد و ساخت آشپزخانه گروهای جهادی به فضل الهی و با حرکت‌های جهادی و مشارکت مردمی انجام شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه کارهای جهادی که در بخش بسیج سازندگی انجام می‌شود چندین مزیت دارند، گفت: دقت، سرعت، پایین آوردن هزینه‌ها و مشارکت جدی مردم که در نگهداری کار، کمک بزرگی به ما می‌کنند از مزیت‌های کارهای جهادی است.

معروفی تصریح کرد: اولویت ما در استان کرمان آب‌رسانی روستایی است و قرارگاه آب را به عنوان قرارگاه نهضت آب‌رسانی فرمانده میدان شهید حاج قاسم سلیمانی تشکیل دادیم و اولین حرکت آب‌رسانی فراگیر ملی ما در سوم خرداد ماه انجام خواهد شد.

وی با تاکید براینکه تمام کارهای انجام گرفته توسط سپاه و کمیته امداد امام(ره) به دستور رهبر معظم انقلاب است اظهار کرد: ما فقط فرمان رهبرمان را برای کمک به مردم و حل مشکلات آن‌ها عملیاتی می‌کنیم و در این راه هیچ نگاه قومی، سیاسی، و مذهبی نداریم.

حسین معروفی در پایان با تشکر از همه‌ی کسانی که در حوزه محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی و کمک مومنانه فعالیت دارند گفت: امیدواریم مردم ما سبد انفاق را برای این کارها جدا بگذارند که لذتی بالاتر از خدمت به همنوعان وجود ندارد.

انتهای پیام
captcha