توزیع 300 بسته معیشتی از سوی بسیج کارگری زنجان
کد خبر: 3967077
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
در هفته کارگر انجام می‌شود؛

توزیع 300 بسته معیشتی از سوی بسیج کارگری زنجان

مسئول بسیج کارگری استان زنجان از اجرای مرحله دوم طرح شهید سلیمانی به همت بسیج کارگری در زنجان خبر داد و گفت: ۳۰۰ بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه ماه مبارک رمضان در میان نیازمندان زنجان توزیع می‌شود.

توزیع 300 بسته معیشتی از سوی بسیج کارگری زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، یحیی احمدی، مسئول بسیج کارگری استان زنجان، 5 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از 5 تا 11 اردیبهشت ماه به نام هفته بسیج کارگری نامگذاری شده و با توجه به شعار سال و نقش برجسته کارگران در تولید، برنامه‌های برای گرامیداشت این هفته در نظر گرفته شده است.

وی معرفی شهید شاخص قشر کارگری را از برنامه‌های این هفته خواند و گفت: دیدار با خانواده شهدا و دلجویی از کارگران آسیب‌دیده و خانواده متوفیان حین کار نمونه‌ای از برنامه‌های این هفته است و باید دانست این قشر علاوه بر اینکه چرخ‌های تولید را به حرکت در می‌آورند در حفظ وطن و تداوم انقلاب نیز نقش مهمی دارند.

این مسئول ادامه داد: تزئین و آذین‌بندی پنج پایگاه کارگری در سطح استان، دیدار با کارگران دو واحد تولیدی با حضور مسئولان اداره کل تعاون و سازمان با تجلیل و امتنان از برترین‌های کارگری و بسیج کارگری، پخش دعای فرج به صورت هماهنگ و همزمان در پایگاه‌ها در روز جمعه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

مسئول بسیج کارگری استان زنجان ابراز کرد: در اولین روز از هفته کارگر، بسیج کارگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به منظور ارتقای سلامت و ایمنی کارگران در کارخانجات در دو شرکت مینو خرمدره و شیر پاستوریزه پگاه استان اقدام به ایجاد ایستگاه سلامت و معاینه کارگران و انجام تست کرونا توسط اکیپ پزشکی کرده است.

وی از اجرای مرحله دوم طرح شهید سلیمانی به همت بسیج کارگری در زنجان خبر داد و گفت: ۳۰۰ بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه ماه مبارک رمضان در میان نیازمندان این استان از طریق این قشر توزیع می‌شود.

احمدی تصریح کرد: با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، باید تلاش شود تا از این قشر حمایت بیشتری شود تا بتوانیم با توانمندسازی نیروی انسانی تولید بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha