آغاز توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی به مناسبت ماه رمضان در ارومیه
کد خبر: 3965244
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴

آغاز توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی به مناسبت ماه رمضان در ارومیه

فرمانده سپاه ارومیه گفت: در قالب رزمایش کمک مومنانه و عمل به منویات مقام معظم رهبری، ۵۰۰ بسته معیشتی به مناسبت ماه رمضان در ارومیه توزیع می‌شود.

ارسالی| آغاز توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی به مناسبت ماه رمضان در ارومیه

به‌ گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سرهنگ قهرمان عیوضلو، فرمانده سپاه ارومیه، ۲۸ فروردین‌ماه، در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در قالب رزمایش کمک مومنانه و عمل به منویات مقام معظم رهبری، ۵۰۰ بسته معیشتی به مناسبت ماه رمضان در ارومیه توزیع می‌شود.

وی افزود: ارزش ریالی این بسته‌های معیشتی، بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان بوده که در بین جامعه هدف شناسایی شده از سوی پایگاه‌های بسیج محلات توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ارومیه ادامه داد: توزیع این بسته‌های معیشتی از امروز آغاز شده و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد و در این مدت، شاید تعداد بسته‌های معیشتی افزایش هم پیدا کند.

وی با بیان اینکه در جمع‌آوری و تهیه این بسته‌های معیشتی، تعدادی از خیران نیز مشارکت داشته‌اند، عنوان کرد: گروه‌های جهادی هم در بسته‌بندی و شناسایی افراد نیازمند نقش مهمی داشته‌اند.

سرهنگ عیوضلو تصریح کرد: در این شرایط حساس نیاز است که همه مردم دست در دست هم داده و به یاری نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا بشتابند.

انتهای پیام
captcha