1500 بسته کمک معیشتی میان نیازمندان در دیلم توزیع شد
کد خبر: 3964829
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

1500 بسته کمک معیشتی میان نیازمندان در دیلم توزیع شد

امام‌جمعه دیلم با اشاره به اجرای سری جدید کمک‌های مؤمنانه در این شهرستان، گفت: یک هزار و 500 بسته کمک معیشتی تهیه و در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

به گزار ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام محمود اسدی، امام‌جمعه دیلم، 26 فروردین طی سخنانی در حاشیه رزمایش کمک‌های مؤمنانه که در مصلای شهر دیلم برگزار شد، گفت: به‎مناسبت ماه مبارک رمضان، سری جدید رزمایش کمک‌های مؤمنانه برگزار شد که در این طرح یک هزار و 500 بسته کمک معیشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا در شهرستان دیلم توزیع شد.

حجت‌الاسلام اسدی با اشاره به مشارکت گروه‌های جهادی و سازمان‌های مختلف در این طرح، اظهار کرد: این رزمایش به همت کمیته امداد امام خمینی(ره)، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، سپاه، بسیج، گروه‌های جهادی و خیرین این شهرستان صورت گرفت و سری جدید آن در نیمه ماه مبارک رمضان نیز برگزار خواهد شد.

امام‌جمعه دیلم با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در ماه مبارک رمضان، افزود: علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، پخت غذای گرم و توزیع آن در وعده افطاری، قربانی گوشت گرم از سوی خیرین و توزیع آن در بین نیازمندان در برنامه قرار گرفته است.

وی در پایان یادآور شد: اقدام‌های صورت گرفته برگرفته از روح ایمانی و قلب پر از ایمان و مؤمنانه‌ای است که در دل جوانان و نیکوکاران این شهرستان وجود دارد.

انتهای پیام
captcha