دومین شعبه فروشگاه مصرف طلاب جامعةالمصطفی (کوثر) افتتاح شد
کد خبر: 3959922
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
با حضور رئیس جامعةالمصطفی العالمیه؛

دومین شعبه فروشگاه مصرف طلاب جامعةالمصطفی (کوثر) افتتاح شد

همزمان با حلول ماه شعبان المعظم، دومین شعبه فروشگاه کوثر (فروشگاه مصرف طلاب جامعةالمصطفی العالمیه) با حضور رئیس جامعةالمصطفی در منطقه سه قم افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ علی القاصی، مدیرعامل فروشگاه کوثر امروز در آیین افتتاح شعبه دوم فروشگاه کوثر طی سخنانی اظهارکرد: شعبه ۲ فروشگاه کوثر در دو طبقه، در مساحت دوهزار مترمربع و با اشتغالزایی برای یکصد نفر ایجاد شده و با ۲۵ غرفه، پذیرای شهروندان قمی است.

وی افزود: حمایت از کالای ایرانی و تنوع عرضه هشت هزار قلم کالای خوراکی، از ویژگی‌های شعبه ۲ این فروشگاه است.

سپس حجت‌الاسلام شهاب‌الدین مشایخی، رئیس هیئت مدیره فروشگاه کوثر ادامه داد: فروشگاه مصرف تعاونی طلاب و کارکنان جامعةالمصطفی العالمیه در سال ۱۳۸۸ با عنوان فروشگاه کوثر گسترش یافت و خرید از آن برای عموم مردم آزاد شد.

رئیس هیئت مدیره فروشگاه کوثر با بیان اینکه اکنون، فروشگاه کوثر، پیشروترین فروشگاه در قم از نظر ارائه خدمات به شمار می‌رود، از تعطیلی بسیاری از فروشگاه‌ها در ایام شیوع کرونا و فعالیت فروشگاه کوثر در این ایام سخن به میان آورد و تصریح کرد: خرسندیم که فروشگاه کوثر مورد علاقه مردم است و رضایت مردم قم را در ارائه خدمات به دست آورده است.

حجت‌الاسلام مشایخی با اشاره به شعار فروشگاه کوثر مبنی بر «تنوع کالا، قیمت مناسب و عرضه سهل و آسان» گفت: فروشگاه کوثر با توجه ویژه به مباحث فرهنگی و ارزشی وارد صحنه شده است و فقط ابعاد تجاری را مدنظر قرار نمی‌دهد.

رئیس هیئت مدیره فروشگاه کوثر در ادامه، با اشاره به علاقه مسئولان فروشگاه به خدمت‌رسانی به مردم، طلاب و روحانیان، تصریح کرد: فروشگاه کوثر به دنبال این است که به مردم خدمت کند و با آنان صادق باشد و خدمتی در خور شأن آنان عرضه کند.

وی با اشاره به تلاش مسئولان و تصمیم‌گیران فروشگاه کوثر برای عرضه اجناس باکیفیت و ارزان به مردم، بر عزم مسئولان فروشگاه در کاستن از حاشیه سود با هدف افزایش رضایتمندی مردم تصریح کرد و افزود: فروشگاه کوثر نزدیک به ۱۲۰ هزار عضو در باشگاه مشتریان دارد که دستاورد ارزشمندی به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مشایخی با بیان اینکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای دیگر را رقیب خود نمی‌دانیم، گفت: این مجموعه تحت نام مقدس «کوثر» به فعالیت مشغول است و ضرورت دارد که زینت‌بخش این نام باشیم.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی، رئیس جامعةالمصطفی العالمیه در سخنانی ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های خالصانه مسئولان شرکت تعاونی کوثر، ابراز کرد: مشارکت و همکاری یک مرکز علمی در بخش اقتصادی به حساسیت و دقت فراوانی نیاز دارد. ایده راه‌اندازی شرکت تعاونی کوثر از سال‌ها پیش در جامعةالمصطفی شکل گرفت و تلاش شد این اقدام، افزون بر منفعت اعضا و سهامداران، گامی در مسیر خدمت به مردم شهر مقدس قم باشد.

وی اعتماد و اطمینان مردم را بزرگ‌ترین سرمایه مرکز خرید کوثر دانست و گفت: از مجموعه‌های منتسب به مراکز علمی و فرهنگی انتظار می‌رود اصولی را رعایت کنند که نخستین آنها، اصل ارائه حداکثر خدمت به شهروندان است.

رئیس جامعةالمصطفی ادامه داد: خدمات فروشگاه کوثر به شهروندان باید از نظر کیفیت و تنوع روش‌های خدمت‌رسانی، در بالاترین سطح باشد. شکل گرفتن فروش غیرحضوری، به ویژه در شرایط خاص یک سال گذشته، یکی از خدماتی است که سهولت بیشتری را برای مردم به دنبال داشته است.

وی اعتماد مسئولان استان را به مجموعه کوثر در مسیر خدمت‌رسانی بهتر به مردم راه‌گشا خواند و تصریح کرد: اینکه در سال گذشته و در اوج فراگیری بیماری کرونا، مرکز خرید کوثر در کنار برخی دیگر از مراکز، در سخت‌ترین شرایط با مسئولان و شهروندان همراهی نمود و با وجود مخاطرات، کوشید مطابق با ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی، به خدمت‌رسانی ادامه دهد کاری ارزشمند بود و باید بدان توجه داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی توجه و رعایت شئون و ارزش‌های فرهنگی را به عنوان سومین اصل مورد تأکید قرار داد و اظهارکرد: مرکز خرید کوثر باید فضایی آرامش‌بخش و با متانت برای خانواده‌ها باشد تا مردم بتوانند برای تأمین نیاز‌های خود با آسودگی خیال در این مکان حضور یابند. از نام مقدس کوثر انتظار می‌رود که از نظر فرهنگی الگو و نمونه‌ای مناسب برای مراکز دیگر باشد و برای دست یافتن به این مهم، باید برای همه شئون برنامه‌ریزی مناسب فرهنگی صورت پذیرد.

رئیس جامعةالمصطفی موفقیت مرکز خرید کوثر را در توسعه خدمات و افتتاح شعبه دوم فروشگاه، به هیئت مدیره و مسئولان این مرکز تبریک گفت و اظهار کرد: خدمت به مردم افتخاری بزرگ و از نعمت‌های الهی است. کشور و جامعه ما امروز نیازمند این خدمت‌رسانی‌هاست. توزیع و پخش تولیدات داخلی، در حقیقت حمایت از تولید ملی است که باید به عنوان اصل مهم و مبنایی در دستور کار این مرکز قرار گیرد.

یادآور می‌شود،  این فروشگاه هر روز از ساعت ۹ تا ۲۲ در منطقه ۳ قم (آزادگان) پذیرای شهروندان است.

انتهای پیام
captcha