افتتاح مركز مجمع خیرین ازدواج در استان فارس
کد خبر: 3955413
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵

افتتاح مركز مجمع خیرین ازدواج در استان فارس

طی مراسمی با حضور مسئولان اجتماعی و فرهنگی استان فارس، مركز مجمع خیرین ازدواج این استان افتتاح شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم افتتاح مركز مجمع خیرین ازدواج استان فارس امروز، 3 اسفندماه با حضور جمعی از مسئولان مربوطه در شیراز برگزار شد.

كیوان نیازی، مدیركل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس در این مراسم با بیان اینكه چنین مركزی با تأكید ویژه استاندار تكمیل شده است، ‌گفت: افتتاح ۱۱۲۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ هزار میلیارد ریال از تلاش‌های دولت در سال جاری است و افتتاح این مرکز خیریه نیز یکی از فعالیت‌های مفید دولت تدبیر و امید است.

وی از مسئولان این مركز خواست تا برای دستیابی به اهداف خود برنامه‌ریزی‌های كوتاه‌مدت و بلندمدت تعریف كنند و سپس ادامه داد: ترسیم افق اهداف و زمان‌بندی رسیدن به آن می‌تواند نقشه راه این مرکز خیرخواهانه باشد.

نیازی بر لزوم به‌كارگیری و مشاركت جوانان در امورات مختلف تأكید كرد و گفت:‌ امروزه حضور و به‌کارگیری جوانان باعث ورود تفکر جدید و نو و همیاری آنان در اجرای برنامه‌ها خواهد شد.

مدیركل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس با تصریح اینكه قریب 60 درصد جمعیت استان در شهرستان‌ها ساكن هستند، بر ضرورت راه‌اندازی مجمع خیرین ازدواج در شهرستان‌های استان هم تأكید كرد.

یادآور می‌شود، این مرکز در ساختمان حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان فارس در شیراز قرار دارد.

انتهای پیام
captcha