۴۳۲ پروژه عمرانی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری می‌رسد
کد خبر: 3952406
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
در دهه فجر؛

۴۳۲ پروژه عمرانی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری می‌رسد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی از بهره‌برداری ۴۳۲ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ‌ بر یک هزار و ۶۴۴ میلیارد تومان در مناطق مختلف آذربایجان‌غربی در دهه فجر امسال خبر داد.

ارسالی امروز | بهره‌برداری از ۴۳۲ پروژه عمرانی در دهه فجر امسال در آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، آیدین رحمانی رضائیه، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی، امروز، 18 بهمن در آیین اهدای ۱۹۶ فقره اسناد املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم استان توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی که بصورت ویدئو کنفرانس با استان‌های ایلام، گلستان، قزوین و خراسان شمالی برگزار شد، با گرامیداشت دهه مبارک فجر و ایام پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در دهه مبارک فجر امسال۵۷۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در استان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی افزود: از این تعداد طرح ۳۸۱ پروژه عمرانی و زیربنایی با اعتباری بالغ‌ بر یک هزارو ۵۵۴ میلیارد تومان در حوزه دستگاه‌های اجرایی استان و ۴۵ پروژه عمرانی و خدمات شهری در حوزه شهرداری‌ها با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان و ۱۱۷ پروژه عمرانی و خدماتی در حوزه دهیاری‌ها در ۶ شهرستان با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان افتتاح می شود.

وی گفت: در مجموع ۴۳۲ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ‌بر یک هزارو ۶۴۴میلیارد تومان در مناطق مختلف آذربایجان‌غربی در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رحمانی در ادامه اهدای اسناد املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی را نمونه ای از حاکمیت مردمی نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: این اتفاق مبارکی است و بایستی مردم ایران اسلامی به خود ببالند چرا که نظام حاکمتی کشور در راستای حاکمیت مردمی قدم بر می‌دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با قدردانی از تلاش بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در محرومیت زدایی و حل مشکلات معیشتی مردم ادامه داد: بنیاد مستضعفان از طریق بنیاد علوی پروژه‌های محرومیت زدایی در شهرستان چالدران استان آذربایجان‌غربی اجرا می‌کند که تلاش‌های آن موجب رشد و تعالی و روند شتاب در توسعه این شهرستان شده است.

وی آسفالت راه‌های روستایی، احداث مدارس، ساخت خانه‌های بهداشت و توسعه شبکه‌های آب شهری را از جمله اقدامات بنیاد علوی در محرومیت زدایی از شهرستان چادران عنوان کرد.

مراسم اهدای ۱۰۰ هزارمین سند از املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مالکان اصلی آن‌ها با حضور رئیس بنیاد مستضعفان در شهر ایلام و به طور همزمان در ۴ استان آذربایجان‌غربی، گلستان، قزوین و خراسان شمالی برگزار شد.

در این مراسم که مصادف با دهه مبارک فجر برگزار شد، بخش قابل توجهی از املاکی که در دوران پهلوی توسط این خاندان از مالکانشان غصب شده و به نام خاندان پهلوی، سند خورده و پس از انقلاب در اختیار بنیاد مستضعفان قرار گرفته بود، به نام مالکانش سند خورد.

انتهای پیام
captcha